عناوین اخبار

آمادگی کاشان برای بزرگترین رویدادقرآنی کشور

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین جعفر جنتی اظهار داشت: پیرو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قران کریم و با توجه به اینکه شهرستان کاشان به عنوان یکی از برترین شهرهای استان اصفهان در اجرای طرح ملی حفظ قران کریم در طی چهار سال گذشته بوده جهت امادگی هر چه بهتر مربیان طرح ملی حفظ و عوامل اجرایی آزمون بزرگ رویداد حفظ قران جلسه ای توجیهی در این اداره تشکیل شد.
وی در ادامه تصریح کرد: در این جلسه که بیش از ۵۰ نفر از مربیان طرح ملی حفظ قرآن کریم اداره اوقاف و امورخیریه کاشان حضور داشتند و در جهت اجرای هر چه بهتر این رویداد بزرگ قرانی بر حضور حداکثری حافظان قرآن کریم کاشان در این آزمون ارزشمند تاکید شد.
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کاشان در ادامه افزود: این آزمون در روز پنج شنبه ۱۳ اسفندماه در ۱۵ بقعه متبرکه حوزه آزمون شهرستان کاشان برگزار می شود.
حجت الاسلام والمسلمین جعفر جنتی در ادامه بیان کرد: پیش بینی می گردد بیش از ۲۵۰۰ نفر از حافظان مقاطع مختلف شهرستان کاشان در این آزمون شرکت نمایند کما اینکه در سال گذشته نیز نزدیک به ۲۰۰۰نفر در این آزمون شرکت نموده و بیش از ۵۰۰ نفر از حافظان موفق به اخذ گواهینامه رسمی طرح ملی حفظ از سازمان اوقاف و امورخیریه شدند.
وی ادامه داد:  این آزمون از ابتدای شروع طرح ملی حفظ قران کریم سازمان اوقاف و امورخیریه در پایان هر سال به دو صورت شفاهی و کتبی در رشته های مختلف حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء ۱و۳۰، حفظ جزء ۱و۲و۳۰، حفظ ۵ جزء ، حفظ۱۰جزء ، حفظ ۲۰جزء ، حفظ ۱۵جزء و حفظ موضوعی ۱۲۰ موضوع، ۱۵۰موضوع و ۳۰۰ موضوع برگزار و میانگین مجموع دو نمره شفاهی و کتبی حافظان در صورتیکه ۷۰ یا بیشتر باشد حائز اعطای مدرک و گواهینامه رسمی حفظ از سوی سازمان اوقاف و امورخیریه خواهند شد.
انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا