پیشخوانعناوین اخبار

ال‌ جی گوشی‌ های (K8 (2017 و Stylus 3 را به بازار ایران وارد می‌کند

پایگاه خبری سرمایه گستران-شرکت ال‌جی بعد از مدل K10 2017، دو گوشی جدید دیگر را که در کنگره جهانی موبایل معرفی کرده بود، راهی بازار ایران می‌کند. این دو گوشی از پرفروش‌ترین میان‌رده‌های این شرکت کره‌ای در سال گذشته بودند که با امکانات و کارایی بیشتر به بازار عرضه می‌شوند.

گوشی‌های K8 ا(۲۰۱۷) و Stylus 3 برای ارائه‌ی بهترین فناوری‌های تلفن‌های پیشرفته و پرچم‌دار ال‌جی در گوشی‌های میان رده طراحی شده‌اند؛ زاویه‌ی گسترده ۱۲۰ درجه در دوربین جلو و اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی، نمونه‌‌ی این امکانات هستند .

سری به‌روز شده K با این ایده دوباره طراحی شده است که همه مشتریان با توجه به سلیقه خود به دنبال امکانات مختلفی در هر گوشی هستند. به همین خاطر، به جای اینکه یک مدل گوشی هوشمند اصلی ارائه شود و انتظار برود که همه مشتریان خودشان را با آن وفق دهند، سری K برای برآورده کردن نیازهای متنوع مشتریان عرضه می‌شود.

k8 2017

مدل K8 مجهز به صفحه‌ نمایش ۵ اینچ HD و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو و ۱۳ مگاپیکسلی در عقب است. برای بهبود عملکرد دوربین، ال‌جی از ویژگی‌های UX هوشمندی نظیر تصویربرداری خودکار و تصویربرداری با اشاره دست برای دوربین سلفی استفاده کرده است. قابلیت تصویربرداری خودکار هنگامی که دوربین صورت فرد را تشخیص دهد، فعال می‌شود و قابلیت تصویربرداری با اشاره دست، باعث می‌شود مشکل فشار دادن دکمه شاتر و لرزیدن دوربین در مواقع خاص برطرف شود.

stylus 3

ال‌جی همچنین نسل سوم گوشی استایلوس یعنی Stylus 3 را به‌عنوان جدید‌ترین گوشی این سری در دسترس علاقه‌مندان ایرانی خواهد گذاشت. نوشتن با گوشی استایلوس ۳ با توجه به قلم ۱.۸ میلی‌متری، حس یک قلم واقعی را به شما می‌دهد. این گوشی از قابلیت حسگر اثر انگشت، UX بهبودیافته با قابلیت pen pop 2.0، قابلیت محبوب حفظ فاصله از قلم و نوشتن روی صفحه‌نمایش خاموش بهره می‌برد.

با قابلیت Pen Pop 2.0 می‌توان این برنامه را به‌گونه‌ای تنظیم کرد که در هنگام بیرون آوردن قلم نوشته‌ها به نمایش دربیایند. قابلیت حفظ فاصله نیز در هنگام دور شدن قلم از گوشی اخطاری به شما می‌‌دهد و قابلیت نوشتن و ثبت نوشته‌های شما روی صفحه‌نمایش خاموش گوشی را فراهم می‌کند.

مدل K10 بهترین نمایشگر این رده را با اندازه ۵.۳ اینچ و کیفیت HD دارد که بهترین تجربه تصویری در محیط داخلی و خارجی را مهیا می‌کند. دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی با زاویه ۱۲۰ درجه عریض لنز ۱۳ مگاپیکسلی پشت دوربین را کامل می‌کند. بقیه ویژگی‌های به کار گرفته‌شده در این گوشی مثل قاب فلزی U شکل برای طراحی مقاوم و شیشه باریک و مدرن ۲٫۵D معمولا در این رده گوشی‌ها وجود ندارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا