عناوین اخبارمصاحبه و گفتگو

رئیس جدید فیفا، فرصت طلایی برای فوتبال ایران

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل ازایرنا ،عباس ترابیان افزود: اینفانتینو در سفرهای انتخاباتی خود در قاره آسیا، تنها به ایران سفر کرد و این امر نشان می دهد رییس جدید فیفا اهمیت بسزایی به کشورمان قائل است و این نگاه می تواند فرصتی مناسب برای فوتبال ایران باشد.
وی ادامه داد: رییس جدید فیفا در گفت و گوهای خود با مسئولان فدراسیون فوتبال، ایران را از مهم ترین کشورهای قاره کهن معرفی کرد و معتقد بود کشورمان می تواند در آینده نقش فعال تری در فیفا ایفا کند.
ترابیان خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال باید از فرصت گرانبهایی که با حضور اینفانتینو در راس مدیریت فدراسیون جهانی فوتبال به وجود آمده است، بهره لازم را ببرد و بتواند با یک برنامه ریزی مدون، کرسی های خود را در فیفا افزایش دهد.
وی ادامه داد: به طور حتم، پیشنهادی از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال برای اخذ کرسی های این فدراسیون نخواهد شد بلکه باید رایزنی های فراوانی در این زمینه انجام دهیم تا ایران بتواند جایگاه مطلوبی را در فیفا به دست آورد.
عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: پست نایب رییسی و عضویت در برخی از کمیته ها را در سال های اخیر در آسیا کسب کرده ایم و دیگر نمی توان فعالیت چندانی در قاره داشت .
جیانی اینفانتینو نامزد سوئیسی ریاست فیفا جمعه شب با کسب ۱۱۵ رای در مقابل ۸۸ رای شیخ سلمان بحرینی به مدت سه سال به عنوان رییس فدراسیون بین المللی فوتبال شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا