حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

تصادف مرگ بار در محور استان اصفهان /انهدام باند توزیع ارزهای تقلبی ودستگیری قاچاقچی ها در استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سرهنگ “حسین پورقیصری” گفت: ماموران پلیس راه دامنه از برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک سواری پراید در محور “خوانسار-داران” مطلع وبه محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی دو نفر از سرنشیان پراید و دو نفر از سرنشینان پژو پارس در دم فوت و یک نفر از سرنشینان پارس به شدت مجروح شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان مربوطه انحراف به چپ پژو پارس اعلام شده است .

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان از رانندگان خواست : با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنید و از پرداختن به کارهایی که موجبات حواس پرتی شما را فراهم می کند بپرهیزید.

**نهدام باند توزیع ارزهای تقلبی در اصفهان

گروه استان ها _ اصفهان _تهیه و توزیع ارز های تقلبی می کردند دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۲۰۰ هزار پوند تقلبی کشف شد.

سرهنگ” جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان این مطلب گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در راستای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان ارز های تقلبی در سطح شهرستان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه اعضای باندی در زمینه تهیه و توزیع ارز تقلبی فعالیت می کنند، موضوع را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام مسئول عنوان داشت: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی و تخصصی سرانجام مخفیگاه سه نفر از متهمان را شناسائی کرده و طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه اکیپ های عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر سه نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ کریمی افزود: متهمان پس از دستگیری در اعترافات خود دو نفر دیگر از همدستانشان را معرفی کردند که ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با شناسائی خودروی آنان در یکی از خیابان های سطح شهر آنان را نیز دستگیر و در بازرسی از خودروی متهمان تعداد دو پک بسته بندی شده حاوی ۲۰۰ هزار پوند تقلبی کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و پنج متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان با بیان اینکه مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی و ایجاد امنیت در بازار از اولویت های پلیس است گفت: اصفهان یکی از قطب های صنعتی و اقتصادی کشور محسوب می شود و پلیس نیز تمام امکانات و توان خود را بکار می بندد تا امنیت اقتصادی خوبی را برای سرمایه گذاران و فعالان این حوزه فراهم کند.

**دستگیری سارقان سیم برق در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری دو سارق سیم برق و کابل فشار قوی و کشف بیش از ۹۰۰ متر کابل برق فشار قوی خبر داد .

سرهنگ “رجبعلی مختاری” گفت : در پی تماس تلفنی نگهبان یک شرکت صنعتی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مقدار زیادی کابل برق فشار قوی از آن شرکت و ضرب و شتم وی ، بلافاصله ماموارن وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران یک خودروی وانت پیکان و یک خودروی نیسان از سارقان را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در بازرسی از این دو خودرو جمعا ۹۰۰ متر کابل برق فشار قوی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ مختاری اظهار داشت : در این خصوص دو سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از مالکان اماکن خصوصی و کارگاه ها خواست : اماکن و کارگاه های خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید ، نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد را بکارگیری کنید و در صورت مشاهده پرسه زنی افرادی در حوالی اماکن یا کارگاه ها یا برخورد با هر گونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهید.

ک**شف بیش از ۱۴۶ کیلو گرم مواد افیونی در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف مقدار ۱۴۶ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین گشت زنی در یکی از مسیرهای فرعی ” نائین-اصفهان” به یک دستگاه سواری ام وی ام مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۴۶ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که داخل خودرو بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این خصوص دو سوداگر مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ کریمی در پایان خاطر نشان کرد: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در اولویت کاری نیروی انتظامی می باشد و پلیس هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد.

**کشف ۲ میلیارد ریال لوازم ورزشی قاچاق درشهرضا

 فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف ۸۳۲ کارتن انواع لوازم ورزشی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی”  گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک محموله انواع لوازم ورزشی خارجی فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص راننده کامیون دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا