شهر و جامعهعناوین اخبار

مراسم بزرگداشت ایثارگران استانداری و فرمانداری های استان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در مراسم بزرگداشت ایثارگران و جانبازان استانداری و فرمانداری های استان ، اظهارداشت: شهدا و خانواده ی آنها بیش از آنچه که ما می پنداریم حق به گردن ما دارند و مقام معظم رهبری حتی فضیلت دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان و اقلیت های دینی را هم از دست ندادند و رئیس جمهور نیز دیدار با خانواده ی شهدا و جانبازان را در برنامه های خود قرار داده اند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانی نیز در این جلسه اظهارداشت: بیان عظمت و عزت رزمندگان بویژه جانبازان عزیز بهترین الگو برای جوانان است و مجاهدان نمونه ای هستند که حضورشان باعث نورانی شدن راه همه ی ملت می شود.
وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و جانبازی را به طور کامل در ادارات جاری نماییم، افزود: از نظر استاندار محترم سرکشی به خانواده های شهدا امری بسیار باارزش و ضروری است که مرتب در حال انجام است.
سیستانی با بیان اینکه نگاه ما نگاه تکلیف مدار نسبت به ایثارگران است، گفت: آمار بکارگرفتگان در کسوت ایثارگری در دولت تدبیر و امید بسیار افزایش یافته است و در حال حاضر یک سوم از نیروهای استانداری ها و فرمانداری ها ایثارگر هستند.
حسین سیستانی تاکید کرد: اگر در استانداری و فرمانداری ها توجه بیشتر و بهتر به ایثارگران و فرهنگ ایثارگری باشد در سایر دستگاه ها هم نهادینه خواهد شد.
گفتنی است در این جلسه مدیر کل بنیاد شهید و مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز به بیان مسائل و مشکلات این قشر پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا