شهر و جامعهعناوین اخبار

اصفهان شهر علم ،کار،تولید و فعالیت‌های خیریه ایی است /ترویج قرض‌الحسنه در بین واحدهای تولیدی کوچک و متوسط

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،سید عبدالوهاب سهل‌آبادی رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت:پارلمان بخش خصوصی اصفهان با ۱۱ کمیسیون تخصصی و دو معاونت جوانان و بانوان همواره تلاش کرده که توسعه کسب‌وکار استان را در کنار پیگیری مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی دنبال کند.
وی اضافه کرد:راه‌اندازی مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی،مرکز توسعه سرمایه‌گذاری و فناوری ،دبیرخانه مشترک سه اتاق و دبیرخانه شورای گفتگو،دبیرخانه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری از فعالیت‌های اتاق بازرگانی اصفهان است که در راستای حل مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی بوده است .
تسهیلات قرض‌الحسنهبدون بهره می‌تواند این واحدهای تولیدی را احیا و به تولید دلگرم سازد
علامیرمحمدصادقی عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران در این جلسه با اشاره به اینکه بازرگانان و تولیدکنندگان اصفهان همواره در فعالیت‌های خیریه ایی پیش‌قدم بودند،افزود:هر فعال اقتصادی در کنار فعالیت‌های خود می‌تواند یک کار خیر انجام دهد.
وی خواستار ترویج سنت قرض‌الحسنه در بین مردم شد و گفت:صندوق‌هایقرض‌الحسنه با دریافت کمک‌های مردمی می‌توانند نقش مهمی در برطرف ساختن مشکلات نیازمندان جامعه ایفا کنند.
میرمحمدصادقی خواستار ترویج سنت قرض‌الحسنه در بین واحدهای تولیدی کوچک و متوسط شد و گفت: تسهیلات بدون بهره می‌تواند این واحدهای تولیدی را احیا و به تولید دلگرم سازد.
وی حضور فعال اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در جلسات هیات نمایندگان اتاق ایران و کمیسیون‌های تخصصی را قبال تقدیر دانست و گفت: اتاق بازرگانی اصفهان در تمامی زمینه‌ها پیشرو و پیش‌قدم است .
۱۵ مساله و مشکل پیش روی فعالان اقتصادی
مسعود خوانساری رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به نوآوری و فعالیت‌های متفاوت اتاق بازرگانی اصفهان در بین اتاق‌هایبازرگانی کشور گفت: موفقیت‌های استان اصفهان در تمامی زمینه‌ها باعث ایجاد حساسیت شدیدی از سوی سایر استان‌ها شده است.
وی از دسته‌بندی ۱۵ مساله اقتصادی کشور پیش روی فعالان اقتصادی از سوی اتاق بازرگانی تهران در سال جاری خبر داد و گفت: در سال گذشته ۱۰ مساله اقتصادی شناسایی شد که غیر از تک‌نرخی شدن ارز ،بقیه آن از سوی دولت برطرف شد.
خوانساری خواستار مشارکت اتاق‌های بازرگانی در جمع‌آوری مسایل و مشکلات پیش روی فضای کسب‌وکار کشور شد و گفت: ارایه مشکلات در کنار راه‌حل از سوی اتاق بازرگانیمی‌تواندتصمیم‌گیری را برای دولت ، مجلس و قوه قضاییه راحت سازد.
وی وجود انسجام در بین گروه اقتصادی دولت را عامل موفقیت آن برشمرد و گفت:در تصمیمات اقتصادی نبایستی جزیره ایی تصمیم گرفت .
خوانساری افزایش تعداد عضو اتاق بازرگانی را عامل موفقیت اتاق در تصمیم سازی و تصمیم‌گیری‌ها برشمرد و گفت:ارایه خدمات نوین به اعضای اتاق و بهبود فضای کسب‌وکار از نقش‌های مهم و بدیل اتاق بازرگانی است که باید به آن توجه ویژه ایی داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا