شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری آئین گرامیداشت مقام شامخ معلم درشهرستان فلاورجان توسط موسسه طیبه شجره

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران ، آیین بزرگداشت و تجلیل از مدیران و معلمین نمونه ی مرحله ی استانی ؛ منطقه ای و آموزشگاهی شهرستان فلاورجان ، با حضور سیستانی معاون استاندار و رئیس هیت مدیره ی موسسه ی خیریه ی شجره ی طیبه ،  حمیدی ، مشاورمدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ،  نصر عضو شورای شهر اصفهان ،  یزدان پناه ، مدیرعامل هیت مدیره و تعدادی از اعضای موسسه ی شجره ی طیبه ، رئیس و تعدادی از اعضای مجمع خیرین  و شهرستان فلاورجان ،  تعدادی از روسای ادارات شهرستان فلاورجان و روسای ادارات دیگر  با حضور مدیران و معلمین نمونه  شهرستان فلاورجان  و تمام مدیران مدارس سه مقطع آموزشی شهرستان فلاورجان در محل دهکده ی گردشگری قلعه سرشیر پیربکران ، برگزار گردید.

در این مراسم از ۲۰۵ نفر از مدیران و معلمین و معلم یاران نمونه ی استانی ؛ منطقه ای و آموزشگاهی با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

کمالی ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ضمن تبریک  هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم ، با اشاره به یاد و خاطره  استاد شهید مرتضی مطهری ، ایشان را به عنوان بهترین و شایسته ترین نمونه و الگو برای کسوت مقدس معلمی دانست . سپس با ارائه گزارشی اجمالی ، پیرامون اقدامات و دستاوردهای آموزش و پرورش شهرستان در دولت تدبیر و امید در مورد فعالیتهای صورت گرفته در همه ی حوزه های آموزشی ، پرورشی و عمرانی مدیریت آموزش و پرورش ، مواردی را ارائه نمود.

وی همچنین ضمن تشکر از تلاشها و زحمات موسسه ی خیریه ی شجره ی طیبه ، که مجدانه و دلسوزانه ، نقش حمایتی موثری از دانش آموزان نخبه ای که توان مالی کافی جهت ادامه تحصیل ندارند ، با عنایت به اینکه این دانش آموزان بهترین سرمایه های ما برای فرداها در جامعه هستند، از فرهنگیان عزیز دعوت نمود، همچون گذشته ، در زمینه ی حمایت از این دانش آموزان به عنوان عمل خیر احسن ، مانند عرصه های دیگر و به عنوان باقیات و صالحات ، نقش پررنگ تری داشته باشند .

یزدان پناه مدیرعامل موسسه ی خیریه ی شجره ی طیبه، در خصوص جذب و حمایت از دانش آموزان نخبه ای که، بضاعت مالی کافی ، جهت ادامه تحصیل ندارند، و فعالیتها و کمکهایی که در این زمینه این موسسه ی خیریه ، با کمک خیرینی  که عموما از قشر فرهنگی هستند ، انجام داده است ، گزارشی ارائه کرد.

همچنین حمیدی ، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن اشاره به اقدامات کلی انجام شده ی آموزش و پرورش استان ، از فعالیتهای مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان به ویژه دکتر کمالی به عنوان نیرویی کارا و موثر در مدت تصدی ، تقدیر و تشکر نمود.

دراین مراسم  اجراهای زیبااز گروه سرود آوای سکوت ، تئاتر دانش آموزی ، پخش کلیپ فعالیتهای موسسه ی خیریه ی شجره ی طیبه و پخش کلیپی در زمینه ی اقدامات و دستاوردهای مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان نمایش داده شد 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا