پیشخوانعناوین اخبار

طرح‌های وان پلاس ۵، وجود دوربین دوگانه در پشت و جلوی آن را نشان می‌دهند

پایگاه خبری سرمایه گستران-شرکت چینی وان پلاس اخیرا تأیید کرد که در حال کار روی پرچم‌دار بعدی خود است. این پرچم‌دار وان پلاس ۵ نام دارد و احتمال می‌رود که اواخر ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ معرفی شود. طبق طرح‌های اولیه‌ی فاش شده از این گوشی، وان پلاس ۵ احتمالا هم در پشت و در جلو، مجهز به دوربین دوگانه باشد.

طبق این اطلاعات منتشرشده، می‌توان مشاهده کرد که وان پلاس ۵ در پشت مجهز به یک دوربین دوگانه برآمده و همچنین فلاش LED دوگانه خواهد بود. به نظر می‌رسد بخش بالایی این محصول از جنس سرامیک ساخته شده باشد. اسلایدر مخصوص وان پلاس در کنار دکمه‌های تنظیم صدا، در سمت چپ گوشی و دکمه‌های پاور در سمت راست گوشی قرار دارند.

oneplus 5 render

در بخش زیرین دستگاه، پورت USB Type-C، اسپیکر و جک هدفون قرار دارند. با توجه به تصاویر مشخص است که وان پلاس ۵ از دوربین جلوی دوگانه بهره‌مند است؛ اما در بیشتر خبرهای منتشرشده از این محصول، به نظر می‌رسد وجود یک دوربین روی پنل جلویی این محصول صحیح‌تر است.

oneplus 5 render

طبق شایعات، وان پلاس ۵ احتمالا از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ دی یا کواد اچ دی و اسنپدراگون ۸۳۵ برخوردار باشد. انتظار می‌رود وان پلاس ۵ با اندروید ۷ نوقا و رابط کاربری OxygenOS وان پلاس عرضه شود. شایعات در مورد مقدار رم استفاده‌شده در این محصول زیاد است و به گفته‌ی برخی، این محصول از ۸ گیگابایت رم برخوردار خواهد بود و به گفته‌ی برخی دیگر، این محصول به یک رم ۶ گیگابایتی مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود ظرفیت باتری وان پلاس ۵ بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت باشد.

زمان معرفی پرچم‌دار بعدی وان پلاس تابستان اعلام شده است و تا آن موقع قطعا جزئیات بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا