پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

رویکردهای اصلی مدیریت شهری بر تکمیل هرچ هسریعتر فاز سوم خط یک قطارشهری

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از    اداره ارتباطات رسانه ای  شهرداری اصفهان مدیران شهری اصفهان درآخرین روزهای اردیبهشت ازایستگاه قطارشهری شریعتی اصفهان بازدیدکردند.

شهردار اصفهان در این بازدید با بیان اینکه در حال حاضر رویکردهای اصلی مدیریت شهری بر تکمیل هرچه سریعتر فاز سوم خط یک قطارشهری اصفهان معطوف شده، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در زمینه تأمین مصالح و بودجه ساخت پروژه وجود ندارد و باید تلاش کرد تا مسائل باقیمانده نیز برطرف شود.

**شهرداری در حوزه تأمین مصالح و بودجه ساخت قطارشهری مشکلی ندارد

مهدی جمالی‌نژاد با تأکید بر اینکه تکمیل ایستگاه قطارشهری شریعتی اصفهان در نیمه نخست امسال باید با قاطعیت محقق شود، ادامه داد: به دنبال آن هستیم که ایستگاه‌های شریعتی، سی و سه پل و آزادی در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری برسد که در این راستا همهحمایت‌هایلازمدراینزمینهصورتمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری در حوزه تأمین مصالح، مسائل مالی و پشتیبانی نهایت حمایت را از سازمان قطارشهری و پروژه‌های در دست اجرا انجام می‌دهد.

**نماسازی ورودی شرقی ایستگاه شریعتی از هفته جاری آغاز می‌شود

مشاور عالی شهردار اصفهان هم با اشاره به روند ساخت سه سی و سه پل، شریعتی و آزادی اظهار کرد: در حال حاضر تلاش همه پیمانکاران، مشاوران و پرسنل سازمان قطارشهری اصفهان و حومه بر ساخت این پروژه معطوف شده و تلاش اصلی آن است که ایستگاه‌ها در زمان مقرر به بهره‌برداری برسند.

جواد شعرباف ادامه داد: نماسازی ورودی شرقی ایستگاه شریعتی از هفته جاری آغاز می‌شود و قرار است تکمیل آن با سرعت قابل توجهی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه همه جبهه‌های کاری ایستگاه باید به صورت موازی کار خود را پیش ببرند، ادامه داد: بتن‌ریزی دسترسی غربی ایستگاه شریعتی اصفهان روز پنجشنبه صورت گرفته و قرار است که دیگر فعالیت‌های ساخت پروژه نیز به موازات آن صورت گیرد.

مشاور عالی شهردار اصفهان با بیان اینکه تحویل بخش‌های شمالی و جنوبی ایستگاه به سازمان عمران جهت آغاز کار رفوژ میانی باید انجام شود، اضافه کرد: با فعالیت صورت گرفته، در ضلع شرقی و غربی تا ایستگاه آزادی مشکل برقی وجود ندارد و مسئله‌ای در زمینه راه‌اندازی این بخش نیست.

گفتنی است، با بهره‌برداری بخشی از خط یک متروی اصفهان، هم‌اکنون ۱۱ کیلومتر از خط یک متروی اصفهان حدفاصل ایستگاه قدس تا تختی از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ هر روز در حال بهره‌برداری و استفاده شهروندان است.

فاز اول و دوم خط یک متروی اصفهان که هم‌اکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته، از ایستگاه قدس آغاز می‌شود و با عبور از ایستگاه‌های بهارستان، گلستان، شهید مفتح، شهید علیخانی، جابر، کاوه، شهید چمران، شهید باهنر و شهدا، به ایستگاه تختی می‌رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا