پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ۱۴ وسیله نقلیه مسروقه/سرقت ۱۵۰ میلیون ریال طلا از یک منزل/کلاهبرداری با ترفند اقامت در کشور آلمان/۲ تصادف جاده ای با ۶کشته و ۶ مجروح در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ “حسن یاروستی ” فرمانده انتظامی کلان شهر اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های متعدد و با تلاش ماموران انتظامی شهرستان اصفهان تعداد ۱۴ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در این شهرستان کشف شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف این فرماندهی خدمات رسانی بهتر به شهروندان است تصریح کرد: از تعداد ۱۴ وسیله نقلیه کشف شده، تعداد ۹مورد اتومبیل و پنج مورد موتور سیکلت بوده است.

این مقام انتظامی بیان داشت:پلیس با استرداد این خودروها و موتورسیکلت ها به مالکانشان موجبات رضایت مندی شهروندان را فراهم کرد.

سرهنگ یاردوستی در پایان اضافه کرد: ما خدمتگزار مردم با فرهنگ و ولایتمدار اصفهان هستیم و افتخار می کنیم که در این لباس فرصتی پیدا کرده ایم تا بتوانیم خدمات ارزنده ای را به شهروندان عزیز ارائه دهیم.

**سرقت ۱۵۰ میلیون ریال طلا از یک منزل

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری یک سارق منزل که بیش از ۱۵۰ میلیون ریال طلا سرقت کرده بود خبر داد.

سرهنگ “رجبعلی مختاری” اظهار داشت : در پی وقوع یک مورد سرقت از منزلی در شاهین شهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: بلافاصه تیمی از ماموران مجرب تشکیل و وارد عمل شدند که موفق شدند سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : این سارق در بازجوئی های پلیس به سرقت ۱۵۰ میلیون ریال طلا از منزل شاکی اعتراف کرد.

سرهنگ مختاری اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

**کلاهبرداری با ترفند اقامت در کشور آلمان

 ماموران پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر فردی را که با ترفند گرفتن اقامت در کشور آلمان برای یک زوج جوان از آنان کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ “رجبعلی مختاری” فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با هویتی جعلی و با حلیه گری خود را فردی با نفوذ معرفی کرده و با وعده گرفتن اقامت درکشور آلمان از آنان کلاهبرداری کرده بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه فرد کلاهبردار مبلغ ۱۷۰ میلیون ریال از این زوج جوان کلاهبرداری کرده بود افزود: ماموران پرونده تشکیل دادند و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد کلاهبردار پس از انجام یکسری اقدامات خاص شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ مختاری با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی از مردم خواست : فریب شیادان و کلاهبرداران را نخورند و در صورت مواجه شدن با هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهید.

**توقیف پژو با ۲۰۰ میلیون ریال پوشاک قاچاق

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از کشف یک محموله پوشاک قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “رجبعلی مختاری”  گفت : ماموران گشت انتظامی شهرستان شاهین شهر حین گشت زنی در محدوده اتوبان معلم به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از این خودرو بازرسی بعمل آمد که بیش از ۳۰۰ عدد انواع لباس خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند.

سرهنگ مختاری در پایان اظهار داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

**محموله برنج در شهرضا توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله ۲۵تنی برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند و بازرسی به عمل آمده مقدار ۲۵ تن برنج خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند،افزود: در این خصوص راننده کامیون دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

**۲ تصادف جاده ای با ۶کشته و ۶ مجروح در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ معاون اجتماعی پلیس استان از وقوع دو حادثه رانندگی در جاده های اصفهان و فوت ۶ نفر و مجروحیت ۶ فرد دیگر خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز گذشته ماموران پلیس راه “اصفهان-شیراز” از برخورد یک وانت مزدا با یک پراید در محور “شهرضا-مبارکه” مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه دراثر وقوع این حادثه رانندگی که به علت انحراف به چپ وانت مزدا اتفاق افتاد سه سرنشین پراید در دم فوت و یکی از سرنشینان پراید و چهار سرنشین وانت مزدا به شدت مجروح شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در حادثه ای دیگر که در آزاد راه امیرکبیر اتفاق افتاد یک دستگاه سواری هیوندای به علت عدم توجه به جلو با یک کامیونت فوتون برخورد کرد.

کریمی ادامه داد: در این حادثه رانندگی سه سرنشین هیوندای جان خود را از دست دادند و راننده کامیونت مجروح شد.

سرهنگ جهانگیر کریمی در پایان از رانندگان خواست، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا