شهر و جامعهعناوین اخبار

نتایج انتخابات شوراها در شهرستان اصفهان فردا اعلام می‌شود/ مردم به گمانه‌زنی‌ها اعتنا نکنند

احمدرضا ضیایی گفت : شمارش آرای ریاست جمهوری در استان اصفهان به پایان رسید و نتایج به تهران ارسال شده است.

وی افزود: وزارت کشور نیز از طریق رسانه ملی نتایج انتخابات ریاست جمهوری را تا این لحظه اعلام کرده است؛ صندوق‌های اخذ رأی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان در حال شمارش است که چند حوزه دیگر باقی‌مانده تا تکمیل شود و احتمالاً تا ساعاتی دیگر نهایی خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: اولویت شمارش آرا با انتخابات ریاست جمهوری بود، در شهرستان اصفهان نیز انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس اولویت داشت و سپس انتخابات شوراها که شمارش آرای این انتخابات نیز چند ساعتی است که شروع شده است.

وی تصریح کرد: در کلیه شهرستان‌های استان اصفهان پس از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری اولویت با انتخابات شوراهاست، برخی از شهرستان‌ها به جمع‌بندی‌هایی رسیده‌اند تا لیست نهایی را اعلام کنند؛ شمارش آرای انتخابات شوراها در شهرستان اصفهان حدود ۲ ساعت است که آغاز شده است.

ضیایی عنوان داشت: گمانه‌زنی‌هایی برای نتایج انتخابات شوراها مطرح شده اما تا اعلام رسمی نتایج مشخص نخواهد بود چراکه تمامی صندوق‌های اخذ رأی به صورت کامل باز نشده و شمارش صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل بالا بودن تعداد نامزدهای انتخاباتی شوراها، زمان اعلام نتایج این انتخابات در شهر اصفهان به فردا کشیده خواهد شد اما نتایج انتخابات شوراهای دیگر شهرستان‌های استان اصفهان تا بعد از ظهر اعلام می‌شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان اذعان داشت: رقابت در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس حتی اگر بین ۲ نامزد بسیار تنگاتنگ هم باشد در نهایت میزان رأی بالاتر به عنوان نماینده آخرین کرسی شهرستان اصفهان در مجلس انتخاب خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا