پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ۱۵۲ کیلو گرم تریاک /دستگیری سارق منازل/دستگیری مزاحم اینترنتی /طرح های ویژه پلیس اصفهان در لیالی قدر//مرگ جوانی در زاینده رود اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سرهنگ”سید تقی حسینی” گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند فردی در منطقه جرقویه یک محموله مواد افیونی را در منزل خود مخفی کرده و قصد توزیع آن را دارد که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد:پس از هماهنگی قضائی یک تیم مجرب از ماموران به محل اعزام شدند و در بازرسی از یک خودروی میتسوبیشی که داخل حیاط منزل بود مقدار ۱۵۲ کیلو گرم تریاک را کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این عملیات چهار سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه در این عملیات سه خودرو نیز توقیف شد، افزود: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد.

**دستگیری سارق منازل در نجف آباد

 فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ازدستگیری یک سارق حرفه ای منزل و کشف ۱۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” گفت : در پی وقوع سرقت های منزل در شهرستان نجف آباد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند یک سارق حرفه ای منزل را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این سارق در بازجوئی های تخصصی پلیس به سرقت ۱۰ میلیون ریال اموال از منازل شهروندان نجف آبادی اعتراف کرد.

سرهنگ خدادوست ادامه داد:در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر در منزل بپرهیزید و همچنین از ایمن بودن منزل خود در مقابل سرقت با استفاده از درب های ضد سرقت ،قفل مناسب و حفاظ دیوار خانه اطمینان حاصل نمایید و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله با سامانه تلفن ۱۱۰ تماس بگیرید.

**مزاحم اینترنتی دستگیر شد

 فردی که در یکی از شبکه های اجتماعی برای یک شهروند مزاحمت ایجاد کرده بود توسط ماموران پلیس فتای شهرستان کاشان دستگیر شد.

سرهنگ “علی پورکاوه ” فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت : درپی شکایت یکی ازشهروندان مبنی براینکه فرد یا افراد ناشناسی اقدام به ایجاد مزاحمت برای وی در یکی از شبکه های اجتماعی کرده بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای شهرستان کاشان قرارگرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: با انجام یکسری تحقیقات تخصصی متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: فرد دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را خصومت با شاکی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی به شهروندان توصیه کرد:با توجه به گسترش روز‌افزون و قارچ ‌گونه شبکه‌های اجتماعی در کشور و به تبع آن افزایش جرایم در این حوزه به خصوص افزایش کلاهبرداری، کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویژه بانوان نیز می ‌بایست مراقبت ‌های لازم را در فضای مجازی به عمل آورند و اجازه ندهند که سودجویان آن ها را بازیچه سوداهای خویش کنند.

**انحراف به چپ پراید یک کشته برجای گذاشت

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از برخورد یک سواری پراید با کامیونت ایسوزو و فوت سرنشین پراید خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت: روز گذشته ماموران پلیس راه “اصفهان-شهرکرد” از واژگون شدن یک کامیونت ایسوزو در محور “سیمان سپاهان-شهرکرد” مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی سرنشین پراید جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی بیان داشت : علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ پراید اعلام شده است.

سرهنگ کریمی در پایان به رانندگان توصیه کرد: هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی کردن بپرهیزید و پس از استراحت در مکانی امن و رفع خستگی مجددا حرکت کنید.

**طرح های ویژه پلیس اصفهان در لیالی قدر

فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح ها و تمهیدات ویژه پلیس در لیالی قدر خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” گفت : به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و فراهم کردن امنیت برای شب زنده داران ایام لیالی قدر ، پلیس مرکز استان یکسری طرح ها و تهمیدات امنیتی را اجرا می کند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای پلیس در ایام ماه مبارک رمضان در آماده باش کامل می باشند ادامه داد: تعداد قابل توجهی از نیروهای گشت پیاده پلیس به صورت محسوس و نامحسوس و گشت‌های موتوری و خودرویی در این شب ها در مناطق مختلف شهر اصفهان مستقر خواهند بود.

سرهنگ یاردوستی درباره روند اجرای طرح های پیشگیری از جرایم اظهارکرد: بحمدالله وضعیت بسیار خوبی در سطح شهر اصفهان وجود دارد و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع قضائی با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع می شود.

فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پایان افزود ، با وجود اینکه خدمت گذارن شما درنیروی انتظامی نیز دوست دارند در این شب های گرامی در کنار مردم قرآن بر سر بگیریند، ولی ایجاد آرامش و امنیت برای همشهریان عزیزمان را یک وظیفه واجب و یک توفیق خدادادی میدانند فقط طلب دعای خیر از مردم عزیز و ولایت مدار اصفهانی دارند.

دستگیری ۱۲ نفر از مخلان نظم و امنیت در نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از اجرای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه و پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۱۲ نفر از مخلان نظم وامنیت عمومی جامعه خبر داد.

سرهنگ “محمد رضا خدادوست” اظهار داشت : ماموران یکی از کلانتری های شهر نجف آباد طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده را اجرا و در نتیجه آن سه سارق،دو نفر از مخلان نظم وا منیت جامعه و هفت توزیع کننده مواد افیونی را دستگیر کردند.

وی افزود: در این طرح بیش از ۱۲۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد۱۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف که برای شهروندان ایجاد مزاحمت داشتند توقیف شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند و اجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری خرده فروشان و نگهدارندگان مواد مخدر تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان با تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای این طرح ها از شهروندان خواست هشدارهای پلیسی پیرامون پیشگیری ازانواع جرائم راجدی بگیرند و درصورت مشاهده افراد مخل نظم و امنیت مراتب را ازطریق تلفن۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

**زاینده رود اصفهان جان نوجوان ۱۵ ساله را گرفت

رئیس پلیس مرکز استان از غرق شدن یک نوجوان ۱۵ ساله اصفهانی در رودخانه زاینده رود خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” اظهار داشت :با وجود تاکیدات و آموزش های لازم به خانواده ها متاسفانه روز گذشته شاهد مرگ نوجوان ۱۵ ساله اصفهانی در زاینده رود بودیم.

وی افزود : پس از تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گزارش فوت یک نوجوان در منطقه ناژوان زاینده رود ، ماموران گشت انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.

این مقام مسئول ادامه داد :در بررسی های به عمل آمده مشخص شد این نوجوان به همراه دوستان خود در منطقه ناژوان اصفهان برای تفریح به منطقه شنا ممنوع رفته بود که متاسفانه به علت عدم آشنایی با فنون شنا و رفتن در قسمت عمیق رودخانه غرق شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان درپایان ضمن تسلیت به خانواده این فرد به خانواده ها هشدار داد: با توجه به اوقات فراغت دانش آموزان و تعطیلی مدارس و گرمای تابستان حتما به فرزندان خود آموزش دهند که برای تفریح شنا کردن از استخر های سرپوشیده استفاده کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا