عناوین اخبار

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران ،محمد دهقان در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۱ اسفند) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

– برومند داشقاپو به وزیر نیرو درخصوص توضیح علت تغییر مدیریت آب استان اردبیل تذکر داد.

– قادری نماینده شیراز به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص لزوم یکسان‌سازی در افزایش حقوق پرسنل اداره کل منابع طبیعی استان فارس نسبت به سایر استان‌ها تذکر داد.

– حسینی نماینده قصرشیرین به رئیس جمهور درخصوص رفع مشکل کوله بران ناحیه قصیرشیرین و سرپل‌ذهاب و همچنین وی همراه با احمدی نماینده کنگاور به وزیر نیرو درخصوص توضیح علت عدم پرداخت حقوق کارگران شاغل در پروژه‌های سدسازی و شبک‌های انتقال آب استان کرمانشاه تذکر دادند.

طبیب‌زاده نوری، آلیا، افتخاری، رهبر، اخوان بیطرف و رسایی نمایندگان تهران و اصفهان به رئیس جمهور درخصوص پیگیری اظهارات و مواضع غیرمسئولانه معاونت زنان ریاست جمهوری در مورد وضعیت خانواده‌های معدومین و قاچاقچیان مواد مختر در استان سیستان و بلوچستان تذکر دادند.

طبیب زاده نوری نماینده تهران به رئیس جمهور در خصوص تسریع در جلوگیری از قاچاق میوه و کالا تذکر داد.

مقیمی نماینده بهشهر به رئیس جمهور در خصوص تسریع در تخصیص اعتبار سد شرق مازندران و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تخصیص اعتبار به پروژه چهاربانده کردن کنارگذر بهشهر به نیروگاه تذکر داد.

آقاجری نماینده بندر ماهشهر به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم پرداخت بیمه خشکسالی کشاورزان تذکر داد.

قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تکمیل سدهای نازلو و باران‌دوز ارومیه و به وزیر راه در خصوص تسریع در تکمیل پروژه راه آهن ارومیه به مراغه و به وزیر کشور در خصوص جلوگیری از اخبار کذب و توطئه آمیز در تلگرام در خصوص قومیت ها تذکر داد.

قادری نماینده شیراز به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اعمال فوق العاده شغل ۳۵درصدی برای کارمندان منابع طبیعی فارس مثل سایر استان ها تذکر داد.

عالی نماینده زابل به وزیر کشور در خصوص عدم نظارت بر صندوق های آرا تذکر داد.

دهقان نماینده چناران به وزیر کشور در خصوص رسیدگی به شیطنت بی سابقه ستاد انتخابات وزارت کشور در انتشار دروغ مفتضح موکول شدن انتخابات به دور دوم و تأخیر عجیب در اصلاح آن تذکر داد.

جدگال نماینده چابهار به وزیر ارتباطات در خصوص پوشش ندادن آنتن همراه اول و سیمکارت های اعتباری در اوج رأی گیری در شهرستان چابهار تذکر داد.

آصفری نماینده اراک به وزیر راه در خصوص جلوگیری از خرید واگن باری به تعداد ۵ هزار دستگاه از روسیه و به وزرای صنعت و رفاه در خصوص توجه به پرداخت حقوق کارگران کارخانه هپکوی اراک و به رئیس جهمور در خصوص دستور جلوگیری از افزایش هزینه های آب، برق و گاز مردم تذکر داد.

اسماعیلی نماینده تبریز به رئیس جمهور و وزرای صنعت و اقتصاد در خصوص لزوم توجه و رسیدگی سریع و رفع بلاتکلیفی در ماشین سازی تبریز که طی سال های اخیر ادامه دارد تذکر داد.

سالک نماینده اصفهان به وزیر اقتصاد در خصوص تسریع حل معضل موسسه قرض الحسنه ثامن الحجج(ع) و احقاق حقوق مردم به ویژه مردم اصفهان تذکر داد.

بیرانوند نماینده بروجرد به وزیر راه در خصوص تسریع در تکمیل جاده چهاربانده توره به بروجرد و به وزیر نفت در خصوص تسریع گازرسانی به روستاهای بروجرد تذکر داد.

حسن‌پور بیگلری نماینده سیرجان به وزیر راه در خصوص اعزام هیأت فوری جهت دریافت علت تعطیلی یکی از جاده های روستایی در حوزه انتخابیه تذکر داد.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر تعاون در خصوص ضرورت پرداخت فوری مستمری بازنشستگان فولاد و ذوب آهن تذکر داد.

خضری نماینده سردشت به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تخصیص دو نفر همکار پزشک اطفال به این شهرستان و به وزیر دادگستری در خصوص تسریع عاجل در احداث پزشکی قانونی این شهرستان و به وزیر آموزش در خصوص تسریع در جذب و استخدام نیروهای حق التدریس شرکتی این شهرستان و به وزیر نیرو در خصوص تسریع در کارشناسی مجدد خانه های مسکونی و زمین های زارعی و باغات سد سیو در روستاهای ساغانلو و کاسه گردان و سد سردشت و قیمت کارشناسی جدید که بین ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش داشته باشد و به وزیر کشاورزی در خصوص پرداخت مطالبات چغندرکاران سردشت تذکر داد.

ابوترابی نماینده نجف آباد به رئیس جمهور در خصوص حل مشکلات حقوق بازنشستگان ذوب آهن و فولادعلیرغم تذکرات متعدد تذکر داد.

زاهدی نماینده کرمان به وزیر نیرو در خصوص ایجاد محدودیت در بخشنامه ای علیرغم وجود قانون دائمی برای معافیت از پرداخت آب و برق و به رئیس جمهور در خصوص عدم تخصیص ماده ۱۸۰ و بلاتکلیف ماندن پروژه های عمرانی تذکر داد.

فتاحی نماینده شهربابک به وزیر کشور در خصوص پول های کثیفی که نتیجه انتخابات شهربابک را تغییر داد و اینکه توسط چه کسانی و از کجا آمده بود و میزان رأیی که خریداری شد، تذکر داد.

منظری توکلی نماینده بافت به وزیر صنعت در خصوص مستندی که قرار بود پروژه فولاد بافت در اوایل اسفندماه فعال شود و به وزیر کشاورزی و اقتصاد در خصوص پرداخت قیمت خرید تضمینی ذرت به کشاورزان ارزوئیه تذکر داد./

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا