شهر و جامعهعناوین اخبار

اعلام فراخوان جذب مشاور در رشته های مشاوره، روانشناسی و علوم تربیتی//اعلام فراخوان اجرای “نمایش نامه خوانی” در تالار هنر اصفهان //تمدیدثبت نام نخستین دوره جامع آموزشی “تاریخ شفاهی”

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس دفتر تخصصی مشاوره با بیان این مطلب گفت: این فراخوان ویژه مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا برگزار می شود.
پرورش اظهار داشت: فرهنگسرای پرسش سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اعلام فراخوان جذب مشاور در رشته های مشاوره، روانشناسی و علوم تربیتی ثبت نام به عمل می آورد که علاقه مندان برای ثبت نام تا ۸ تیرماه مهلت دارند.
وی تصریح کرد: هدف اصلی از اعلام این فراخوان گردآوری آرشیوی از اطلاعات روانشناسان و مشاورین بوده تا پس از ارزیابی و انجام مصاحبه طبق سنوات قبل در انجام مشاوره فردی فرهنگسراهای مناطق ۱۵ گانه شهرداری، کانون مادران و کارگاه های برگزار شده از تخصص هر یک از این افراد بهره مند شویم.
وی افزود: مسائل پیش از ازدواج، کودک، خانواده، میانسال و … از جمله موضوعاتی است که در تخصص هر یک از ثبت نام کنندگان مورد بررسی قرار گرفته و پس از ارزیابی نهایی در صورت نیاز و اعلام از سوی مراکز عنوان شده در انجام مشاوره های فردی مورد استفاده قرار می گیرند.
پرورش خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این فراخوان می توانند با شماره ۳۲۳۵۱۶۶۰ تماس حاصل کرده و یا به محل فرهنگسرای پرسش واقع در خیابان جهاد، روبروی دبیرستان دهخدا، کوچه صفا مراجعه کنند.

** اجرای طوفانی ترین طرح دخترانه “رو به دریا” در اصفهان
دفتر تخصصی نوجوان در طرح دخترانه “رو به دریا” از دختران متوسطه دوره اول رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال، ثبت نام به عمل می آورد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، برنامه فرهنگی تفریحی رو به دریا به عنوان طوفانی ترین طرح دخترانه با بیش از پنج سال اجرای متوالی در حال برگزاری است.
طرح ” رو به دریا” از سوی دفتر تخصصی نوجوان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و معاونت های فرهنگی مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برگزار می شود.
این برنامه همراه با اردوهای تفریحی و فرهنگی ویژه دختران متوسطه دوره اول رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال برنامه ریزی شده است که ثبت نام آن تا ۶ تیرماه جاری صورت می گیرد.
فرهنگسرای اسوه، فرهنگسرای معلم، فرهنگسرای سراج، مجموعه فرهنگی تفریحی رسالت، مجموعه فرهنگی باغ غدیر، فرهنگسرای باران، فرهنگسرای موعود، فرهنگسرای امیرالمومنین و کتابخانه سلمان از جمله مکان های مورد نظر برای ثبت نام این طرح است.
علاقه مندان برای شرکت و اطلاع از مکان های ثبت نام این طرح می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

** اعلام فراخوان اجرای “نمایش نامه خوانی” در تالار هنر اصفهان
برنامه “نمایش نامه خوانی” از سوی تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در تابستان و پاییز ۹۶ اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در تابستان و پاییز سال ۹۶ برنامه “نمایش نامه خوانی” را اجرا می کند.
تالار هنر به عنوان دفتر تخصصی تئاتر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان فراخوان نمایش نامه خوانی را با موضوع “اقتباس از شاهکارهای رمان نویسیاعلام کرده است.
تالار هنر از علاقه مندان به کارگردانی و قرائت نقش پس از گذراندن مراحل اولیه در این برنامه، دعوت به همکاری می نماید.
نفوس مرده” نوشته بولگاکف با اقتباس از رمان نیکلای گوگول، “شویک” نوشته برتولت برشت با اقتباس از رمان یارسلاو هاشک، “در جستجوی زمان از دست رفتهنوشته هارولد پینترو با اقتباس از رمان مارسل پروست و “جنگ و صلح” نوشته میخاییل بولگاکوف با اقتباس از رمان لئون تولستوی از جمله آثاری است که در این برنامه خوانش می شوند.
ابله” نوشته فوریو بوردون با اقتباس از رمان فئودورداستایوسکی، “پدران و پسران” نوشته برایان فریل با اقتباس از رمان ایوان تورگنیف، “ژاک و اربابشنوشته میلان کوندرا با اقتباس از رمان دیدرو و “محاکمه” نوشته گورگن خانجیان با اقتباس از رمان فرانتس کافکا از دیگر آثار مورد نظر خوانش در این برنامه است.
علاقه مندان به شرکت در این برنامه می توانند تا چهارم تیرماه به تالار هنر اصفهان واقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه مراجعه کرده و علاقمندی به همکاری خود را اعلام کنند.

** ثبت نام نخستین دوره جامع آموزشی “تاریخ شفاهی” تمدید شد
نخستین دوره جامع آموزشی “تاریخ شفاهی”، تیرماه سال جاری از سوی موزه عصارخانه شاهی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس موزه عصارخانه شاهی با بیان این مطلب گفت: این دوره با هدف آموزش تخصصی و دعوت به همکاری علاقه مندان علم تاریخ شفاهی برای اولین بار در اصفهان برگزار خواهد شد.
محمد معماریان اظهار داشت: موزه عصارخانه شاهی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به عنوان مرکز مطالعات فرهنگ عامه اصفهان به برگزاری اولین دوره جامع آموزش تاریخ شفاهی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته اقدام کرده است.
وی افزود: تاریخ شفاهی نوعی شیوه جمع‌آوری و آماده‌سازی اطلاعات تاریخی از طریق ضبط مصاحبه با شرکت‌کنندگان در رویدادهای تاریخی است و یکی از قدیمی‌ترین نوع تاریخ بوده که مربوط به پیش از دوره آغاز اختراع الفبا و ثبت تاریخ و هم یکی از جدیدترین انواع آن است که از دهه ۱۹۴۰، با ضبط مطالب روی نوار آغاز شد.وی ادامه داد: فراخوان ثبت نام در این دوره تا ۹ تیرماه جاری تمدید شده است که دوستداران تاریخ شفاهی با مراجعه به سایت assarkhaneh.ir و دریافت فرم می توانند اقدام کنند.معماریان خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به محل موزه عصارخانه شاهی واقع در میدان نقش جهان، بازار قنادها، بعد از بانک سپه، بازار امین(عصاری( مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۲۴۱۰۸۷ تماس حاصل نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا