اقتصادی

افزایش ۲۵ درصدی سفر با وسایل حمل و نقل عمومی جاده‌ای تا ۲۸ اسفند

به گزارش سرمایه گستران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهریار افندی زاده امروز در بازدید از پایانه غرب تهران ضمن گفت‌وگو با مسافران، رانندگان و کارکنان تعاونی‌های حمل و نقل اظهار کرد: حدود ۱۴ هزار اتوبوس ۲۹ هزار مینی بوس و ۳۱ هزار تاکسی بین شهری آماده خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه امسال در برخی سامانه‌های فروش بلیت اتوبوس یک قسمت برای رزرو پیش بینی شده است، بیان کرد: اگر میزان و تعداد درخواست‌های سفر مشخص شود امکان سرویس دهی به نحو مناسب‌تر فراهم خواهد شد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی افزود: در تمام پایانه‌های کشور نمایندگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر هستند و شماره سه رقمی ۱۴۱ نیز آماده پاسخگویی و راهنمایی مسافران جاده‌ای است.

افندی زاده توضیح داد: تقسیم بندی بین استانی را شرکت‌های حمل و نقلی براساس هزینه نگهداری اتوبوس‌ها انجام می‌دهند و بیش از ۲۴۰۰ شرکت حمل و نقلی بین جاده‌ای داریم.

وی امروز بیست‌ونهم اسفند برای بررسی آخرین وضعیت حمل و نقل عمومی جاده‌ای در پایانه غرب تهران حضور یافت و از بخش‌های مختلف ارائه خدمات به مسافران بازدید و با خدمات دهندگان و مسافران به گفت‌وگو پرداخت.

سرمایه گستران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا