شهر و جامعهعناوین اخبار

تاج الدین منتخب مردم اصفهان در مجلس با ارسال پیامی از مردم اصفهان تشکر کرد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،تاج الدین منتخب مردم اصفهان برای دوره دهم مجلس با ارسال پیام زیر از مردم اصفهان تشکر کرد

بسم الله الرحمن الرحیم

رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق واجعل لی من لدنک سلطاناً نصیرا

یکبار دیگر، بلوغ سیاسی ایران و ایرانی حماسه‌ساز شد و مردمان این سرزمین از امیدهایشان خانه‌ای برای آینده ساختند. مأمنی برای توسعه، ملجایی برای دموکراسی و سرپناهی برای فردای بهتر…

خبرهای رسیده همه حاکی از خلق حماسه‌ای است که در آن پیر و جوان و میانسال با حضور پر شورشان سرنوشت آینده ایران را ظریفانه و متمدنانه پای صندوق‌های رای تعیین کرده‌اند.

که اساسا تفاوت ایران با دیگر کشورهای منطقه در همین پویایی و زنده بودن «حق حاکمیت بر سرنوشت» و بالنده بودن و بالنده ماندن صندوق‌های رای و کارکرد همواره آنها در معادلات سیاسی ایران است.

انتخابات جاری  هم به لحاظ داخلی و هم به لحاظ منطقه‌ای، انتخابات حساس و سرنوشت‌سازی بود و پیچ تاریخی‌ای بود که با درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری رئیس جمهوری محترم توانستیم آن را به سلامت رد کنیم.

یکبار دیگر از همه کسانی که این حماسه را خلق کردند و نیز همه دوستان و همدلان و همراهانی که طی این مدت بذل حمایت و عنایت خود را نثار این حقیر  کردند، از همه آنانی که دغدغه‌مندانه و مسئولانه پا به عرصه انتخابات گذاشتند و برای از سرنوشتن سرنوشت کوشیدند و تکاپو کردند، تشکر می‌کنم و با چشمانی اشکبار بر آستان جانان تعظیم می‌کنم بابت داشتن چنین هواداران و همدلانی که ایران و آینده آن برایشان چنین در درجه اهمیت قرار دارد  که از هیچ از خود گذشتنی دریغ نکنند.

اینجانب ناهید تاج‌الدین منتخب مردم حوزه انتخابیه اصفهان با تکیه بر اعتماد شما مردم اصفهان عزم خود را جزم کرده‌ام در جهت اعتلای کشور و خدمت به ملت شریف ایران کوشا باشم به عنوان نماینده همه مردم اصفهان تحقق برنامه‌های اعلام‌شده در زمان انتخابات را وجهه همت خود قرار خواهم داد البته این امر ممکن نخواهد شد جز با حمایت شما مردم آگاه و فرهیخته و یاری نخبگان و اندیشمندان.

دوستان و بزرگواران اینک و پس از خلق چنین حماسه‌ای وقت همدلی‌ها و همراهی‌هاست ، دموکراسی و توسعه در ایران نیاز به اجماع ملی دارد و دستاوردهای معطل مانده توافق هسته‌ای یک اجماع همگانی می‌طلبد، در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال همدلی و همزبانی خوانده‌اند اینک و پس از انتخابات نیاز به همدلی و همزبانی بیش از پیش احساس می‌شود.

امیدوارم این بلوغ و توسعه‌یافتگی هفتم اسفند کماکان در همه عرصه‌ها استمرار داشته باشد و چرخیدن  چرخ‌های توسعه بتواند آرامش، امید و رونق اقتصادی را به همراه آورد…

در پایان بار دیگر سپاس خود را از یکایک مردم خوب اصفهان به ویژه جوانان دانشجویان زنان کارگران فعالان سیاسی و اجتماعی و ایثارگران قهرمان به پاس اعتماد به فرزند شهرشان اعلام می‌دارم.

ان ارید الا الاصلاح ما استطعت و ما توفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب

ناهید تاج‌الدین – دهم اسفند ماه یک هزار و سیصد و نود و چهار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا