شهر و جامعهعناوین اخبار

مهر ماه ،شروع دوباره فعالیت پلی اکریل اصفهان

 

‘اسرافیل احمدیه ‘ با بیان این مطلب افزود: هر چند ما امیدوار بودیم که این کارخانه تا ماه های تیر یا مرداد امسال راه اندازی شود اما بدلایل مختلف که  بیشتر آن مربوط به مسائل بانکی بود،این کار عملی نشد اما الان در حال پیگیری و مذاکره برای عقد قرارداد نهایی خرید و واردات مواد اولیه پلی اکریل هستیم و امیدواریم  که این کارخانه از مهر امسال فعالیت خود از سربگیرد.

 ** رتبه نخست اصفهان در پرداخت تسهیلات

وی با بیان اینکه استان اصفهان در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی در کشور رتبه نخست را دارد ،گفت :سه دسته تسهیلات در دولت یازدهم برای حمایت از واحدهای صنعتی پرداخت شد که شامل طرح رونق تولید، پرداخت تسهیلات از طریق بانک ها و حمایت از واحدهای صنعتی بزرگ است.
احمدیه با بیان اینکه تسهیلات در قالب طرح رونق برای واحدهای صنعتی مشکل دار و نیازمند سرمایه در گردش و همچنین واحدهای با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، پرداخت شده است، گفت: این تسهیلات در استان اصفهان  بالغ بر ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال  بود که به برای یکهزار و ۱۷۶ واحد در سال ۹۵ تخصیص داده شد.
وی با اشاره به دسته دوم تسهیلات افزود: این تسهیلات به صورت مستقیم از طریق بانک ها پرداخت شده که در سال گذشته شامل ۹ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال به یکهزار و ۱۸۱ واحد بوده است.
وی ادامه داد: در دسته سوم نیز ۱۰ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای بزرگ با اشتغال بالای یکصد نفر پرداخت شده است.
احمدیه تصریح کرد: در مجموع سال گذشته ۲۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان اصفهان پرداخت شده است.
وی افزود: ۶ هزار و ۱۹۰ جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری ۳۶۵ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۱۹۲ هزار تَن در استان اصفهان صادر شده که یکهزار و ۷۰۰ مورد آن بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
به گفته وی امسال از حدود ۶ هزار واحد صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در کشور حمایت می شود که حدود یک ششم آنها از استان اصفهان است.

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا