بازار‌های مالی ، بورس و بانکعناوین اخبار

جزئیات نخستین عرضه اولیه امسال بورس اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ، نخستین عرضه اولیه امسال بازار سهام در حالی پس از ماه ها توقف امروز با روی میز فروش رفتن ۵ درصد از سهام شرکت “به پرداخت ملت” در بورس اوراق بهادار در نماد “پرداخت” رونمایی می شود که دوره ثبت سفارش آن از ساعت ۱۳ الی ۱۵ اعلام شده و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکان‌پذیر  است.

همچنین این بلوک ۵ درصدی ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم این شرکت را شامل می‌شود و از سوی شرکت گروه فن آوران هوشمند بهسازان به عنوان پانصد و نهمین شرکت پذیرفته شده به روش ثبت سفارش و توسط کارگزاری بانک ملت در بورس عرضه اولیه خواهد شد.

 حداکثر سهمیه برای هر کد حقیقی و حقوقی نیز در این عرضه اولیه ۲ هزار سهم و حداقل و حداکثر قیمت سفارش نیز ۱۶۶۷ تا ۱۷۵۰ تومان و شرکت گروه فن آوران هوشمند بهسازان و تامین سرمایه بانک ملت به عنوان متعهد عرضه و متعهد خرید تعیین شده است.
افزون بر این در این عرضه اولیه هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نیست. بعلاوه این که  تمام مشتریان برخط نیز می توانند نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.
این گزارش می‌افزاید: به پرداخت ملت با سرمایه ۹۵ میلیارد تومانی که بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک و تنها شرکت ایرانی حاضر در بین ۲۵ شرکت برتر دنیا و از زیر مجموعه‌های وابسته به بانک ملت است، سود هر سهم سال مالی جاری را با ۱۱۱ درصد افزایش نسبت به سود قبل، ۲۶۷۲ ریال اعلام کرده است.
گفتنی است، شرکت به پرداخت ملت در بخش “کامپیوتر و فعالیت های مربوط به آن” گروه و طبقه “مشاوره مربوط به نرم افزار و عرضه نرم افزار” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “پرداخت” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه اولیه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا