پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

استفاده از ظرفیت خبرنگاران نوجوان جشنواره فیلم کودک / خبرنگاران نوجوان در برنامه های آتی شهرداری حضور دارند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هادی نباتی نژاد در آئین تجلیل از خبرنگاران نوجوان سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار کرد: تمام تلاش ما در مجموعه روابط عمومی شهرداری اصفهان استفاده بهینه از تمام ظرفیت رسانه برای کم کردن فاصله مسئولان با شهروندان و فراهم کردن فضایی شاداب و پرامید در شهر است.

وی با بیان اینکه طی سالیان گذشته ابزارهای جدیدی برای اطلاع رسانی برنامه های شهرداری به مجموعه اضافه شده است، تصریح کرد: یکی از اتفاقاتی که همواره در مجموعه روابط عمومی پیگیری کرده ایم استفاده از ظرفیت نوجوانان و جوانان در برنامه های مختلف برای افزایش شادابی و نشاط در سطح شهر است.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم کودک در اصفهان و استفاده از خبرنگاران نوجوان در این جشنواره، افزود: مانند سالیان گذشته تلاش کردیم از ظرفیت خبرنگاران نوجوان در این جشنواره استفاده کنیم اما نکته حائز اهمیت برای ما رها نشدن این خبرنگاران پس از این جشنواره بود.

وی با بیان اینکه برای انتخاب خبرنگاران جشنواره فیلم کودک دقت بیشتری در نحوه گزینش ها، کارگاه های آموزشی و مصاحبه ها صورت گرفت،  تاکید کرد: بسیاری از مسیرها برای انتخاب شغل از همین برنامه های فرهنگی می گذرد و خبرنگاران نوجوانی که در جشنواره فیلم کودک شرکت کردند می توانند از این طریق آینده شغلی خود را رقم بزنند.

نباتی نژاد گفت: شاید بسیاری از خبرنگاران نوجوان حاضر در جشنواره فیلم کودک علاقمند به ادامه شغل خبرنگاری شده باشند.  از این رو باید فرصتی برای آنان به منظور ادامه این رشته فراهم شود.

**مدیر پروژه پردیس هنر آبشار :

احداث پارکینگ بوستان پردیس هنر به زودی تکمیل می شود

مدیر پروژه پردیس هنر آبشار گفت: در مقابل پروژه پردیس هنر آبشار پارکینگی با ظرفیت پارک ۲۰۰ دستگاه خودرو در حال احداث است که در باند مقابل خیابان جانمایی شده و عملیات تکمیلی آن در حال انجام است.

 رضا کریمی اظهارکرد: پروژه پردیس هنر آبشار از اواخر سال گذشته آغاز و در فضایی بالغ بر ۷۵ هزار مترمربع در دست اجراست.

وی ادامه داد: مجموع فضاهای فاز یک شامل محوطه و درب ورودی، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۳ هزار نفر، آبنمای مرکزی و مجموعه فرش گل است.

مدیر پروژه پردیس هنر آبشار خاطرنشان کرد: فضای بعدی دراین مجموعه، پیاده روها و برکه های مجاور خیابان آبشار است که نمای زیبایی به خیابان مجاور آبشار می دهد.

وی با اشاره به اینکه یک جاده VIP نیز در پروژه پردیس هنر آبشار در حال اجراست، گفت: برای رفاه شهروندان پارکینگی در مقابل مجموعه با ظرفیت پارک ۲۰۰ دستگاه خودرو در حال احداث است که در باند مقابل خیابان جانمایی شده و عملیات تکمیلی آن در حال انجام است.

کریمی تاکید کرد: این پروژه یک مجموعه پارک تفریحی است که در محل شهربازی سابق آبشار احداث می شود.

**معاون عمران سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اصفهان :

محور یک بازار عمده فروشان خشکبار در نیمه دوم سالجاری تکمیل می شود

معاون عمران سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اصفهان گفت: محور یک بازار عمده فروشان خشکبار و خوار و بار در نیمه دوم سالجاری تکمیل می شود.

 امیرنوری  اظهار کرد:  با توجه به انتقادات و شکایتهای شهروندان برای سد معبر و ترافیک شهر اصفهان به ویژه در خیابان های مرکزی شهر از جمله خیابان ولیعصر و جهاد احداث بازار عمده فروشان خشکبار وخوار و بار در شرق اصفهان در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه در نیمه دوم سال  گذشته با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومان آغاز شد.

معاون عمران سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه در ۷ردیف و هر ردیف نیز دارای ۱۵ واحد است، گفت: بازار عمده فروشان خشکبار و خوار و بار در زمینی به مساحت ۱۴ هزار هکتار طراحی شده و ۱۰۹ انبار نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

نوری خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی محور یک تا ۵ بازار عمده فروشان در دست اجراست .

وی با اشاره به اینکه محور یک این پروژه  تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت داشته است، ادامه داد : محور ۲، ۴۰ درصد، محو ر۳، ۳۵ درصد، محور ۴، ۱۵ درصد و محور ۵ بازار عمده فروشان خشکبار نیز تاکنون  ۵ درصد پیشرفت کرده است.

معاون عمران سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان  با بیان اینکه عملیات اجرایی محور یک این پروژه در نیمه دوم سالجاری تکمیل می شود، اضافه کرد: محور ۲ و ۳ این پروژه در نیمه اول سال آینده و محور ۴ و ۵  بازار عمده فروشان نیز در نیمه دوم سال آینده تکمیل می شود.

وی  با اشاره به اینکه عملیات اجرای ردیف ۶ و ۷ پروژه در آینده نزدیک اجرایی می شود، گفت: پروژه ساماندهی عمده فروشان خشکبار پروژه ای ملی است که کمک شایانی به رفع مشکلات شهری در زمینه سد معبر و ترافیک می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا