شهر و جامعهعناوین اخبار

حمیدرضا شیران به عنوان مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان؛ با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان مراسم معارفه مدیر کل جدید کمیته امداد استان اصفهان انجام گرفت.

پیش از این مهدی مجلس آرا از مدیران با سابقه این نهاد به مدت چهار سال بر مسند مدیر کلی کمیته استان اصفهان نشسته بود که اکنون در آستانه بازنشستگی جای خود را به حمیدرضا شیران داد.

این مدیر اصفهانی ،پیش از این مدیر کل حوزه ریاست بهزیستی کشور ،مدیر کل پشتیبانی بهزیستی کشور،معاون پشتیبانی اداری سازمان امداد  و نجات کشور (هلال احمر) و مدیر کل رفاه و امور عمومی جمعیت هلال احمر کشور بوده است.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، حمیدرضا شیران در آیین معارفه مدیر کل جدید کمیته امداد استان اصفهان اظهار کرد: خدا را بسیار شاکر هستم که  توفیق خدمت به این نهاد مقدس را پیدا کرده‌ام و با تمام توان در خدمت محرومان جامعه خواهم بود.

وی بابیان اینکه همکاران نقش بسیار مهمی در رسیدن به این موفقیت خدمت دارند،افزود: رهبرمعظم انقلاب در فرمایشی تلاش برای محرمان را تلاش انقلابی و جهادی دانسته‌اند که البته با همراهی خانواده کمیته امداد محقق می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: امام خمینی(ره) ایجاد کننده حکومت اسلامی بوده و بر این خواسته پافشاری و توانستند استقلال و حکومت اسلامی را پایه‌گذاری کنند و ما نیز در پیروی از امام(ره) باید با یک نگاه انقلابی و با تمام وجود برای رفع محرومیت تلاش کنیم.

همچنین در این مراسم مهدی مجلس آرا با اشاره به اینکه کار در کمیته امداد توسط یک نفر انجام نمی شود اظهار کرد: اگر کاری در کمیته امداد انجام می‌شود به واسطه تلاش جمعی است که به واسطه خدمت به نظام،محرومان و نیازمندان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه خانواده کمیته امداد با تمام توان به دورافتاده ترین نقاط خدمت‌رسانی می‌کنند،افزود: همکاران کمیته امداد استان اصفهان با نجابت و حقیقتا پرتلاش برای محرومان این استان زحمت می‌کشند.

مدیر کل سابق کمیته امداد استان اصفهان در گزارشی کوتاه از روند رو به رشد وضعیت کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: در بخش اکرام ایتام استان شاهد ۱۵ درصد رشد بوده‌ایم و سرانه کمک حامیان به ایتام در طی چهار سال گذشته از ۵۵ هزار تومان به ۱۷۵ هزار تومان رسیده است.

مجلس‌آرا با اشاره به اینکه در استان اصفهان تا کنون ۸ هزار نفر حامی طرح محسنین شده‌اند،گفت:از سوی خیران استان ۴ میلیارد تومان به خانواده‌های طرح محسنین کمک شده است.

وی موفقیت این نهاد انقلابی را همراهی با سایر دستگاه‌های اجرایی استان عنوان کرد و افزود: با تلاش همکاران در کمیته امداد ۵۶ میلیارد تومان وام از سوی بانک‌های عامل به مددجویان پرداخت شده است.

مدیر کل سابق کمیته امداد استان اصفهان در ادامه افزاود: همچنین۳ هزار و ۴۸ فقره جهیزیه به ارزش ۶ میلیارد تومان به دختران در آستانه ازدواج پرداخت شده است.

وی با تاکید به اینکه وجود خیریه‌ها و خیران به این مهم کمک بزرگی کرده است، افزود:اصفهان ۵۰۰ خیریه فعال دارد که در کمک به نیازمندان بسیار فعال  هستند.

مجلس‌آرا در پایان صحبت‌های خود از حمایت‌های دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و تمامی مسئولان استانی و استاندار،رسانه‌ها و سایر نهادها تقدیر و تشکر کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا