پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

حمایت های اصناف، نقش مؤثری را در پیشرفت کشور داشته است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جمع رؤسای اتحادیه ها و اصناف اصفهان با اشاره به اهمیت نقش اصناف در عرصه های مختلف کشور، از آغاز انقلاب تاکنون، اظهار داشت: حمایت های اصناف و بازاریان و هماهنگی آنان با نظام و دولت ها، نقش مؤثری در پیشرفت کشور در عرصه های مختلف از آغاز انقلاب تاکنون داشته است.

فرماندار اصفهان افزود: اصناف و کسبه به دلیل ارتباط روزانه با اقشار مختلف مردم، نقش به سزایی در ایجاد فرهنگ عمومی جامعه و ایجاد اشتغال دارند.

رضوانی با اشاره به رکود و مشکلات اصناف و کسبه، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تصویب و اجرایی شدن بسته حمایتی دولت از اصناف، مشکلات این بخش تاحدی مرتفع گردد.

وی پیرامون موضوع بیکاری و اشتغال، نیز گفت: همگان باید با همکاری و عزم جدی نسبت به ایجاد اشتغال برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی اقدام و با برنامه ریزی جامع و مدون در جهت کاهش بیکاری گام بردارند.

فرماندار اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه ۲۹ اردیبهشت ماه در شهرستان اصفهان، تصریح کرد: اصناف همچون گذشته، با حمایت های خود، نقش مهمی را در برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه در اصفهان ایفا نمودند که این امر، شایسته بهترین تقدیرهاست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا