شهر و جامعهعناوین اخبار

اعزام ۱۳۰ نفر قرآن پژوه نجف آبادی به اردوهای سیاحتی و زیارتی/تشکیل کارگروه یاوران وقف ورزشی در شهرستان برخوار

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین توسلی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در راستای ایجاد انگیزه و ترغیب و تشویق قرآن پژوه نوجوان و جوان شرکت کننده در ششمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم اردوی یک روژه ای را برای آنان برگزار کرد.

وی افزود: در این اردوهای یک روزه تا کنون ۱۳۰ نفر از دختران و پسران شهر جوزدان نجف آباد شرکت کرده اند که رده سنی این افراد بین ۶ تا ۲۵ سال است که این اردوها در قالب طرح نشاط معنوی برگزار شده است.

**تشکیل کارگروه یاوران وقف ورزشی در شهرستان برخوار

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار گفت: دومین نشست یاوران وقف ورزشی شهرستان برخوار با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان برخوار و رئوسای هیئت های ورزشی این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار در راستای ترویج فرهنگ وقف با هدف و رویکرد ایجاد وقف های جدید براساس نیازهای روز جامعه ورزشی نشستی را در قالب یاوران وقف ورزشی در شهرستان برخوار برگزار کرد.

وی افزود: این نشست دومین جلسه ای بود که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از رئوسای هیئت های ورزشی و فعالان جامعه ورزشی شهرستان برخوار به میزبانی اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار ادامه داد: محورهای مورد بحث در این نشست شناسایی نیازهای اساسی و پایه این جامعه ورزشی شهرستان بود همچنین در این کارگروه مقرر شد تا خیرین نیکوکار برای ایجاد وقف های ورزشی در شهرستان شناسایی و با آنان رایزنی و مذاکرات لازم انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی تصریح کرد: همچنین در این نشست مقرر شد تا این نشست به صورت ماهانه تداوم داشته باشد تا بتوانیم با پی گیری های که در این زمینه صورت می گیرد موفق شویم تا در حوزه ورزشی نیز در این شهرستان وقف هایی را توسط خیرین و واقفان نیک اندیش ایجاد و ثبت کنیم.

**خادمان و اعضای هیئت امنای امامزاده سید محمد(ع)خمینی شهر تجلیل شدند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: همزمان با دهه کرامت و در سالروز جشن میلاد امام رضا(ع) خادمان و اعضای هیئت امنای امامزاده سید محمد(ع)خمینی شهر تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده در سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) جشن باشکوهی با حضور خادمان و مداحان آستان قدس رضوی در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر برگزار شد.

وی افزود: همزمان با اجرای این مراسم باشکوه پرچم حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) نیز در جوار امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر همراه با استقبال پرشور مردم مومن و ولایتمدار خمینی شهر به احتزاز درآمد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر ادامه داد: همچنین در ادامه این مراسم نیز از خادمان و اعضای هیئت امنای امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر با اهدا هدایایی تجلیل شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا