تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

۱۰۰دستگاه اتوبوس تازه نفس وارد شهر می شود/ حمل و نقل شهری در مسیر توسعه و پیشرفت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان ، در قالب برنامه های “هر هفته چند افتتاح” تاکنون پروژه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی متعددی در دل مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان به بهره برداری رسیده است. در هفته جاری جنس برنامه هر هفته، چند افتتاح در راستای حفظ محیط زیست و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی است بر این اساس سه شنبه از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس یورو ۴، خط ۲ سامانه اتوبوس تندرو بهره برداری می شود و عملیات اجرایی خط اتوبوس تندرو خیابان امام خمینی (ره) آغاز می گردد.

علیرضا صلوتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری  اصفهان در این باره گفت: شهرداری اصفهان ۱۰۰ دستگاه اتوبوس یورو ۴  مطابق با استاندارهای جهانی با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال در راستای کاهش آلودگی هوا خریداری کرده است.

وی افزود: در شصت و نهمین بر نامه هر هفته چند افتتاح از خط ۲ سامانه اتوبوس تندرو حدفاصل میدان قدس تا میدان جمهوری به طول ۴ کیلومتر بهره برداری می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خط ۲ بی. آر. تی دارای ۸ ایستگاه است، عنوان کرد: عملیات اجرایی خط دوم بی. آر .تی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال انجام شد.

صلواتی گفت: کاهش آلودگی هوا، کم شدن زمان انتظار در ایستگاه ها، اطلاع رسانی دقیق به مسافران در ایستگاه و اتوبوس به همراه زمان بندی مناسب و دریافت بلیط قبل از ورود به اتوبوس و حذف رابطه مستقیم راننده و مسافر از مزایای راه اندازی خطوط تندرو است.

وی اضافه کرد: از همین رو سه شنبه  عملیات اجرایی خط اتوبوس تندرو خیابان امام خمینی (ره) به طول ۱۱ کیلومتر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا