پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

اجرای دو نمایش “باد اسب است” و “پستچی پابلو نرودا”

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، نمایش “باد اسب است” نوشته محمد چرمشیر به کارگردانی رادنوش مقدم تا ۲۶ مرداد ساعت ۲۰:۳۰  در تالار هنر سازمان فرهنگ تفریحی به اجرا در می آید.
نمایش “باد اسب است” روایت زنان حرمسرای ناصرالدین شاه است و داستانی از وقایع و اتفاق هایی که سرنوشت زنان آن دوره را رقم می زند.
در خلاصه داستان آمده که صد و هشتاد و چهار زن در اندرونی که بادرود دختر سراب سربی تصمیم به انتقام از شاه برای ستم هایی که دیده اند می گیرند تا اینکه دست روزگار سرنوشت شان را تغییر می دهد.
بهاره طهماسبی، زینب رضایی، راضیه محبی، زهرانیلی، طاهره علیمحمدی، صدف غرضی، نگین میزان، مریم اعظمی، زهرا زفره ای، فاطمه بخشی، فاطمه الماسی، فرشته خیراللهی، مرضیه مختاریان، پریچهر صدیقیان، پریسا پاکروان، مهسا رحیمی و وحید محزونی، جواد کریمی، صادق محمدی، هومن شمس از جمله بازیگران این نمایش هستند.

همچنین ننمایش “پستچی پابلو نرودا” به کارگردانی رادمهر کشانی از ۲۰ مردادماه آغاز شده و تا ۲۶ مردادماه نمایش آن در مجتمع استاد فرچشیان ادامه خواهد داشت.
علاقه مندان برای تماشای این نمایش و تهیه بلیط می توانند با شماره ۳۵۶۶۰۸۸۸۱ (تالارهنر) تماس حاصل کنند.

** برگزاری ویژه برنامه “همنشینی شعر” در مرکز ادبی فلمستان

ویژه برنامه “همنشینی شعر” روز یکشنبه ۲۹ مردادماه در محل مرکز آفرینشه ای ادبی قلمستان سازمان فرهنگی تفریحی برگزار می شود.

این برنامه با حضور دکتر “فخرالدین سعیدی” شاعر و منتقد شعر از استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

مرکز آفرینش های ادبی قلمستان به عنوان دفتر تخصصی ادبیات و زبان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ویژه برنامه “همنشینی بر شعر و پیرامون شعر” را روز یکشنبه ۲۹ مردادماه ساعت ۱۵ در محل مرکز ادبی قلمستان واقع در باغ غدیر برگزار می کند.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۲۶۰۲۰۱۴ تماس گرفته و یا به سایت www.lcci.ir مراجعه کنند.

گفتنی است؛ دکتر فخرالدین سعیدی از شاعران و منتقدان جوان بختیاری است که تاکنون دو مجموعه شعر با عنوان “پسوند فامیلی ام بوی آدم فروشی می دهد” و “اینجا آدم های کوچک سنگ قبرهای بزرگ” از ایشان به چاپ رسیده است.

** خوزستانی ها میهمان آخرین شب اجرای جشنواره موسیقی “ایران در نصف جهان”

دومین جشنواره موسیقی مقامی “ایران در نصف جهان” از سوی هنرسرای خوشید سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در حال برگزاری است.

این جشنواره با حضور استان‌های لرستان، خوزستان، خراسان (تربت جام)، کرمان، بختیاری و کردستان در شهر اصفهان در حال برگزاری است.

دومین جشنواره موسیقی مقامی با عنوان “ایران در نصف جهان” از سوی دفتر تخصصی موسیقی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، ۲۱ تا ۲۶ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ در هنرسرای خورشید واقع در خیابان کاوه، پل شهید چمران، جنب شهرداری منطقه ۷ برنامه ریزی شده است.

گروه چکاد تاراز از چهارمحال و بختیاری با حضور کوروش اسدپور و مسلم شریفی در تاریخ ۲۱ مردادماه، گروه سور بانگ از لرستان با حضور فیروز رضایی و احسان عبدی پور در تاریخ ۲۲ مردادماه و گروه تاریکماه از کرمان با حضور حسین نظری، علیشاه جوشن پور در تاریخ ۲۳مردادماه به اجرای برنامه پرداختند.

گروه آسو از کردستان با حضور جلال داودی و احمد زارعی، گروه شنلیگ از آذربایجان با حضور عسگر وظیفه خواه نیز در شبهای ۲۴ و ۲۵ مردادماه برنامه خود را اجرا کردند.

گروه مروارید سیاه از خوزستان با حضور حمزه مقدم در آخرین شب از جشنواره موسیقی مقامی ۲۶ مردادماه به اجرای برنامه خود در محل هنرسرای خورشید می پردازند.

گفتنی است؛ علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت نوای مهر به نشانی www.navayemehr.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۳۴۵۹۳۵۶۰ تماس حاصل کنند.

** بیان مباحث زناشویی “عشق و امید” در برنامه “۴۰+”

همایش “۴۰+” با محوریت تبیین سبک زندگی میانسال به مدت سه روز از ۲۴ تا ۲۶ مردادماه در تالارهنر اصفهان در حال برگزاری است.

این برنامه با موضوعات تغذیه و سلامت در قرآن، خوراک و زندگی سالم و همچنین بیان مباحث زناشویی با عنوان “عشق و امید” برگزار می شود.

همایش “۴۰+” از سوی دفتر تخصصی میانسال(باغ طلوع) سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به مدت سه روز از ۲۴ تا ۲۶ مردادماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در محل تالارهنر در حال برگزاری است.

این برنامه با حضور استاد جمشید خدادادی محقق و پژوهشگر و همچنین بنیانگذار طب قرآنی برگزار می شود که عموم شهروندان با حضور در تالارهنر می توانند از صحبت های این کارشناس در حوزه تبیین سبک زندگی میانسال بهره مند شوند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص برگزاری این همایش می توانند با شماره ۹۵۰۱۰۱۴۷ تماس حاصل کرده و یا به محل باغ بانوان طلوع واقع در اتوبان شهید آقابابایی، بعد از پل تمدن، روبروی برج کبوتر مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا