پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری جشن خودکفایی ۳ هزار و ۴۸۳ خانوار تحت حمایت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد؛حمید رضا شیران،  مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه این جشن به منظور خودکفا شدن ۳ هزارو۴۸۳ نفر از مددجویان  این استان که  موفق به اجرای طرح های اشتغال شده اند ، برگزار می شود گفت:توانمند سازی  مددجویان تحت حمایت از طریق اشتغال یکی از اهداف اصلی  کمیته امداد است و به این منظور جشن خودکفایی و توانمندی مددجویان در روز یکشنبه ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ و در سالن همایش اتاق بازرگانی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی بااشاره به اینکه بیشتر افراد خودکفاشده خانم هستند عنوان کرد: با اجرای طرح های اشتغالزایی ، به دنبال خودکفا شدن تعداد بیشتری از مددجویان با اعطای تسهیلات و ایجاد اشتغال هستیم.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان عنوان کرد: در راستای توانمند سازی و خودکفائی مددجویان، طرح شناسائی مستعدین اشتغال در بین مددجویان معیشت بگیر و فرزندان مددجو اجرا شده که با اجرای این طرح افراد مستعد و واجد شرایط، شناسائی و برنامه ریزی لازم جهت ایجاد و توسعه فرصت های شغلی با در نظر گرفتن توانائی های آنان در یک دوره زمانی مشخص صورت گرفته است.

وی ادامه داد : هم اکنون ۴۳ هزار طرح جاری اشتغال تحت نظارت کمیته امداد در حال فعالیت است که هر ساله تعدادی از آنها به مرز خودکفایی می رسند که در حاشیه این مراسم نیز به طور نمادین از ۱۰طرح برتر اشتغال استان تجلیل به عمل می آید.

شیران از افتتاح نمایشگاه خودکفایی مددجویان تحت حمایت در زمان برگزاری جشن خبر داد و یادآور شد: در حاشیه این مراسم غرفه هایی از محصولات مددجویان برپاشده که به عرضه و فروش محصولات و توانمندیهای  خود می پردازند.

وی ادامه داد: مددجویان محصولات تولیدی خود را در زمینه های فرش، لوستر، خشکبار، حوله بافی، منبت کاری، کتیبه سفالی، لوازم ورزشی، پوشاک،تولید نان صنعتی،تولید لبنیات مکانیزه، تولید کیف و عرقیات گیاهی به معرض فروش می گذارند.

وی در پایان تاکید کرد:علاوه بر افتتاح نمایشگاه خودکفایی مددجویان استان ،جشن خودکفایی این خانواده ها با حضور جناب آقای برقعی قائم مقام محترم کمیته امداد کشور ، جناب آقای امید معاون اشتغال و خودکفایی کشور ، جناب آقای زرگر پور استاندار محترم استان و جمعی ازهنرمندان ، مسوولان و حامیان و خیران  اصفهان برگزار می شود.

سپاس از شما و مهربانی شما ??

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا