پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

خیران اصفهانی بیش از ۸۳ میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد،حمید رضا شیران ، مدیر کل کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه ۲۱هزارو ۹۶۷ صندوق صدقات بزرگ،۱۰هزارو ۱۲۱ صندوق صدقات متوسط و۴۶۷ هزارو ۳۰۸صندوق صدقات کوچک در استان وجود دارد، گفت: مشارکت مردم در پرداخت صدقه در چهار ماهه نخست امسال رشد خوبی داشته است.
وی با اشاره به اینکه میزان صدقات پرداختی مردم اصفهان در چهار ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه روند صعودی داشته، بیان کرد:بیش از ۲۸ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال مربوط به صندق صدقات بزگ ، ۴ میلیاردو۴۳۱ میلیون ریال مربوط به صندوق صدقات متوسط و۵۰ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال مربوط به صندوق صدقات کوچک جمع آوری شده است .
وی با تقدیر از همکاری مردم استان اصفهان اعلام کرد: رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و کاستن از گرفتاری‌ها و مشکلات آنان در استان ، تنها با همیاری و همدلی مردم نیک‌اندیش محقق خواهد شد.
شیران با اشاره به اینکه صدقات جمع آوری شده به طورکامل به دست محرومان می رسد گفت: درآمد صدقات در بخش های بهداشت و درمان، عمرانی، امور فرهنگی، اکرام ،آموزش، اشتغال و مشاوره برای مددجویان تحت حمایت هزینه می شود.
وی در پایان با اشاره به استفاده از روش‌های نوین پرداخت اظهار کرد: به منظور سهولت در کمک‌رسانی به نیازمندان می توانند با استفاده از تلفن همراه خود باشماره‌گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* یا شماره‌حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت مجازی ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نام کمیته امداد نسبت به واریز کمک های نقدی اقدام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا