پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

پروژه شهرک سلامت طرحی نو و خط شکن در کشور است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مسعود صرامی در مراسم افتتاح فاز اول شهرک سلامت ضمن خیر مقدم به وزیر بهداشت و استاندار اظهارکرد: از تمامی کارکنان پروژه شهرک سلامت تشکر می کنم.

وی افزود: نصف جمعیت سرمایه گذار اصفهانی در کیش و مشهد کار می کنند البته باید در همه شهرهای کشور کار کرد اما بسیار نارحتم از اینکه بعد از ۳۸ سال اصفهان به اندازه کافی هتل ندارد و با وجود اینکه شهر توریست پذیر هستیم اما خدمات نیازمند توریست را نمی توانیم ارائه دهیم.

مجری طرح شهرک سلامت اصفهان ادامه داد: خیلی راحت می شود در کشور کار کرد و نیاز به سرمایه گذار خارجی نداریم و سرمایه گذاران بخش خصوصی داخلی می توانند در اجرای پروژه های شهری کمک کنند.

صرامی خاطرنشان کرد: از آقای وزیر که جسارت داشتند و در اجرای پروژه های سلامت محور کمک کردند تشکر می کنم.

وی اظهارکرد: دکتر جمالی نژاد شهردار اصفهان نیز هفته ای یکبار از پروژه بازدید می کردند تا هر چه سریعتر این طرح به بهره برداری برسد.

مجری طرح شهرک سلامت خاطرنشان کرد: البته اگر جمالی نژاد از فردا هم شهردار اصفهان نباشد اسم ایشان و دکتر سقائیان نژاد بر روی این پروژه باقی خواهد ماند.

وی بیان کرد: پروژه شهرک سلامت طرحی نو و خط شکن است و هر طرح خلاق و نو نیاز به بررسی آسیب های اجتماعی دارد بنابراین باید  با ناملایمات سازگار باشیم تا راه حل برای مشکلات پیدا کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا