عناوین اخبار

تیم فوتبال سپاهان مغلوب النصر امارات شد

 به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،در این دیدار که سه شنبه شب از گروه اول لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در ورزشگاه آل مکتوم دبی برگزار شد تیم النصر امارات موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم سپاهان را شکست دهد.
گل های تیم النصر امارات در دقیقه ۵۷ توسط نیلمار داسلیوا بازیکن برزیلی و در دقیقه ۴+۹۰ توسط جوناتان پترویبا بازیکن اهل بورکینافاسو این تیم از روی نقطه پنالتی به دست آمد.
دردیگر دیدار این گروه امشب، تیم های الاتحاد عربستان سعودی و لوکوموتیو ازبکستان در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده به مصاف هم می روند. در گروه یک لیگ قهرمانان باشگاهای آسیا تیم های سپاهان ایران و النصر امارات هر یک با دو بازی صاحب سه امتیاز هستند و تیم های لوکوموتیو ازبکستان و الاتحاد عربستان از یک بازی هر یک دارای یک امتیاز می باشند.
تیم فوتبال سپاهان در دیدار رفت که سه شنبه گذشته در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد،توانست با نتیجه دو بر صفر تیم النصر امارات عربی متحده را شکست دهد.
تیم الاتحاد عربستان سعودی نیز سه شنبه گذشته در تاشکند موفق شد تیم لوکوموتیو ازبکستان را با نتیجه یک بر یک متوقف کند.
تیم فوتبال سپاهان در هفته سوم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا ۲۵ اسفند ( ۱۵ مارس ) در تاشکند به مصاف تیم لوکوموتیو ازبکستان می رود و در همین چارچوب تیم النصر امارات در جده با تیم الاتحاد عربستان سعودی دیدار می کند.
لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در هشت گروه چهار تیمی برگزار می شود و دو تیم برتر هر گروه، به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها که از ماه مه میلادی آغاز می شود، صعود خواهند کرد.
۱۶ تیم راه یافته به این مرحله دیدار را بصورت رفت و برگشت برگزار می کنند و هشت تیم برتر به مرحله بعدی راه خواهند یافت .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا