شهر و جامعهعناوین اخبار

شایسته سالاری، تأمین معیشت و تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس از الویت های مهم برنامه های سازمان است

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، اردشیری مدیر کل بودجه و تشکیلات سازمان ضمن حضور در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان به همراه ابوطالب جلالی مدیر کل استان از واحدهای اداره کل و کارگاه های مهارتی مراکز جوار شهید بهشتی، شهید رجایی، فناوری های راهبردی و نوین، کشاورزی و صنایع غذائی بازدید کرد.

در ادامه نشستی با حضور مدیر کل بودجه و تشکیلات سازمان، مدیر کل استان، معاونین، رؤسای ادارات ستادی، کارشناسان و مربیان در محل سالن کنفرانس اداره کل صورت پذیرفت.

در این نشست جلالی ضمن خیرمقدم بیان داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در مقایسه با سایر ادارات بیشترین تعهد و عملکرد آموزشی را با وجود ۵۴ مرکز و بیش از ۴۰۰ کارگاه آموزشی و قریب به ۱۳۰ مربی رسمی و پیمانی و ۱۲۰ مربی حق التدریس دارا می باشد.

وی در زمینه تنوع بخشی به رشته ها و برنامه های آموزشی، کارهای نو در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری، مشارکت بخش غیردولتی، حضور تشکل های صنفی در جوار مراکز آموزشی مطالبی را مطرح نمود.

در ادامه مدیر کل بودجه و تشکیلات سازمان با ارائه دیدگاهها و بیانات رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبنی بر تأمین معیشت کارکنان، تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس، عزت و کرامت و شایسته سالاری و همچنین ارتقاء جایگاه سازمان افزود: منظور از استاندارد فقط آموزش نیست بلکه مربی، توانمندسازی نیروی انسانی، فضا و کاربرد تجهیزات و امکانات همه به عنوان یک استاندارد محسوب می گردند.

اردشیری ضمن پاسخ به سئوالات مطروحه کارشناسان و مربیان بیان داشت : مباحث بیمه تکمیلی، تقویت منابع انسانی و تشکیلات،  برنامه ریزی و پیگیری خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا