پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد درامامزاده میر زین العابدین(ع) ورزنه//ساخت و نصب ضریح جدید امامزادگان قاسم وحمزه(ع)فلاورجان به همت خیرین//

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حسین اکبر اظهار داشت: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی و همچنین با توجه به نقش و کارکردهای اجتماعی امامزاده میر زین العابدین(ع) ورزنه در سطح شهر ورزنه، اداره اوقاف و امور خیریه بن رود قصد دارد تا نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعتیاد را با محوریت درمان، پیشگیری و آگاه سازی را در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر برپا کند.

وی افزود: این نمایشگاه توسط کانون بوستان طلوع زندگی زیار و با همکاری و مشارکت فرماندهی و عوامل انتظامی منطقه بن رود، شورای شهر ورزنه، دفتر امام جمعه شهر ورزنه و همچنین اعضای هیئت امنای امامزاده میر زین العابدین(ع) ورزنه به مدت دو روز از ۲۳ شهریور ماه لغایت ۲۴ شهریور ماه در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برپا می شود.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود خاطر نشان شد: این نمایشگاه با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی عموم مردم در ارتباط با آسیب های اجتماعی اعتیاد با رویکرد برگزاری کارگاه ها و جلسات آموزشی توسط اساتید مجرب در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود.

*ساخت و نصب ضریح جدید امامزادگان قاسم وحمزه(ع)فلاورجان به همت خیرین

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: با کمک خیرین نیکوکار مبلغ ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای ساخت و نصب ضریح جدید امامزادگان قاسم وحمزه(ع)فلاورجان هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی اظهار داشت: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و همچنین با اجرای طرح مودت در جهت توسعه زیرساخت های امامزادگان عظیم الشان ضریح جدیدی برای امامزادگان قاسم وحمزه (علیهماالسلام) شهر ایمانشهر ساخته و نصب شد.

وی افزود: ضریح جدید این امامزاده جلیل القدر با ابعاد یک متر و نیم در دو متر و بیست سانتیمتر و با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل جذب کمک های مردمی در مدت هفت ماه ساخته شد که طی مراسمی با حضور خانواده شهید مدافع حرم شهید حججی و همچنین مدیران استانی و شهرستانی روز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه رونمایی شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان ادامه داد: همچنین پروژه کف سازی صحن حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان نیز به مساحت ۲۵۰ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال و با کمک خیرین نیکوکار در مدت یک هفته انجام شد.

وی در پایان بیان کرد: آستان امامزادگان حمزه و قاسم (علیهما السلام) در شهرستان فلاورجان، شهر بهاران، محله اشترجان واقع شده است.

**پیرغلامان شهرستان مبارکه تجلیل می شوند

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت: همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی شهرستان مبارکه در جوار حرم مطهر امامزاده عزالدین محمد(ع) مبارکه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، علی مبشری اظهار داشت: همزمان با برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی شهرستان مبارکه نیز در جوار حرم مطهر امامزاده عزالدین محمد(ع) مبارکه برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: در این همایش که پس از اقامه نماز مغرب و عشاء روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه به میزبانی امامزاده عزالدین محمد(ع) مبارکه برگزار می شود از ۱۲۰ پیرغلام حسینی، پیشکسوتان و همچنین اعضای هیئت امنای هیئت های مذهبی شهرستان مبارکه تجلیل می شود.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه ادامه داد: این همایش با همکاری هیئت امنای امامزاده عزالدین محمد(ع) مبارکه و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه برگزار می شود.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا