عناوین اخبار

تولید انبوه آیفون ۱۰ از اواسط اکتبر آغاز خواهد شد

در فاصله‌ی چند هفته تا زمان رونمایی اپل از آیفون ۱۰ گزارش‌های متعددی منتشر شد که نشان از تأخیر در زمان عرضه‌ی آیفون ۱۰ به دلیل مشکلات در تولید انبوه این گوشی هوشمند داشتند. گزارش‌های بسیاری در رابطه با تأخیر آیفون ۱۰ منتشر شده بود که رونمایی از آیفون ۱۰ و اعلام عرضه‌ی دیرهنگام این گوشی، بر تمام شایعات پیشین صحه گذاشت. حال کریستوفر کیس، تحلیل‌گر مؤسسه‌ی بارونز، با انتشار گزارشی مدعی شده است که مشکلات همچنان برای اپل وجود دارند و به نظر می‌رسد تولید انبوه آیفون ۱۰ اپل از میانه‌های ماه اکتبر آغاز خواهد شد.

مقاله‌ی مرتبط:

آیفون ۱۰ از دیدگاه وب سایت اپل
این تحلیل‌گر در آخرین گزارش خود به این نکته اشاره کرده که اپل هنوز تولید انبوه آیفون ۱۰ را در آستانه‌ی شروع فرایند پیش‌سفارش آن از ماه آینده‌ی میلادی، آغاز نکرده است. کریستوفر کیس ماه گذشته‌ی میلادی را در سفری به شرق آسیا و بازدید از کارخانه‌های تولید در زنجیره‌ی محصولات اپل سپری کرد و نتیجه‌ی این دیدار را طی گزارشی اعلام کرده است. کیس کاملا اطمینان دارد که تولید آیفون ۱۰ هنوز آغاز نشده است؛ حال آنکه پیش‌فروش این محصول ماه آینده‌ی میلادی آغاز می‌شود.

کیس مدعی شده است که تولید انبوه آیفون‌های اپل در میانه‌‌های ماه اکتبر آغاز خواهد شد که یک ماه دیرتر از زمانی است که در تمام پیش‌بینی‌ها به آن اشاره شده بود. اواسط ماه اکتبر، دو ماه دیرتر از زمانی است که گزارش‌های اواخر ژوئن سال جاری به آن اشاره کرده بودند. بر اساس گزارش کیس، تأخیر بیش از حد در تولید انبوه آیفون ۱۰ و به تبع آن، تأخیر در عرضه به بازار باعث خواهد شد فروش این شرکت طی تعطیلات منتهی به سال نوی میلادی با مشکلاتی روبه‌رو شود و نتواند انتظارات اولیه را برآورده کند.

اپل در جریان رونمایی از آیفون ۱۰، اعلام کرد که پیش‌فروش آیفون ۱۰ از تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) آغاز خواهد شد و اولین نمونه‌ها از تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) به دست خریداران خواهد رسید. به‌طور حتم با توجه به کاهش تقاضا برای آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس به دلیل انتظار کاربران برای آیفون ۱۰، تأخیر در عرضه‌ی این گوشی می‌تواند کاهش فروش برای اپل را تشدید کند. مینگ چی کو از مؤسسه‌ی تحقیقاتی KGI نیز پیش‌تر با انتشار گزارشی اعلام کرده بود که استارت اولیه‌ی تولید انبوه آیفون با تولید روزانه‌ی هزار دستگاه خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا