پیشخواندسته‌بندی نشدهشهر و جامعهعناوین اخبار

نیروی انتظامی با تمام وجود در خدمت پرچمداران اسلام ناب محمدی است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان،سردار” مهدی معصوم بیگی” طی بازدید از مؤسسه آموزشی جامعه المصطفی استان اصفهان در دیدار با مدیر این مؤسسه گفت: با توجه به اینکه جریان التقاط به شکل وسیعی در حال گسترش در دنیا است دنیای اسلام به شدت نیازمند مجموعه های دینی و ارزشی مانند موسسه جامعه المصطفی است تا اسلام ناب را برای مردم تشریح و تبیین کنند.
وی با بیان اینکه التقاط از کفر بدتر است اظهار داشت: امروز اسلام التقای بیداد می کند و در رأس آن نیز جریان مربوط به وهابیت با پول فراوان و تزویر بی حساب و کتاب به فریب و انحراف مردم از مسیر اصلی اسلام می پردازد که این موضوع بسیار خطرناک است.
این مقام مسئول جبهه التقاط، نظام سلطه و جبهه کفر را دارای هدف مشترک برای از بین بردن اسلام ناب برشمرد و اظهار کرد: امروز مقابله با این جبهه گسترده ای که بوجود آمده یک تکلیف شرعی، دینی و انسانی برای همه مسلمانان و آزاده خواهان است و هرکسی بایستی در حد توان خود به ترویج اسلام ناب کمک کند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه اگر مؤسساتی مانند جامعه المصطفی نباشند میدان برای تاخت و تاز سه جبهه التقاط، نظام سلطه و کفر باز می ماند گفت: با توجه به اینکه جبهه مقابل با کار فکری وتولید اندیشه به فریب افراد می پردازد، تولید فکر و اندیشه های ناب بهترین راه مقابله با این تهدیدات است.
سردار معصوم بیگی، جامعه المصطفی را در خط مقدم نبرد فرهنگی با جبهه مقابل اسلام ناب عنوان کرد و بیان داشت: امروز کار کسانی که در این مؤسسه فعالیت می کنند جهادی مقدس و ارزشمند است چرا که پاسخ دادن به شبهات دینی نیاز به انسان های قوی الفکر و مستحکم دارد که فرآیند اقناع سازی را در جهان دنبال کنند و به حمد الله افرادی که از این مؤسسه خارج شدند در دنیا درخشیده و توانسته اند در جذب افراد دیگر کشور ها به دین اسلام موفقیات بسیاری را کسب کنند.
این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: امروز برابر برآوردهای صورت گرفته چند میلیارد نفردر دنیا هستند که به خدا اعتقاد ندارند و سردرگم هستند که اگر ما برای آنها برنامه نداشته باشیم قطعاً جبهه التقاط به سراغ آنها خواهد رفت و به همین جهت مسئولیت این موسسه سنگین تر و عرصه فعالیت آن بسیار گسترده تر است .
سردار معصوم بیگی با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمام وجود در خدمت پرچمداران اسلام ناب محمدی است اظهار داشت: اقداماتی که از طرف فرماندهی انتظامی استان برای کمک به مؤسسه جامعه المصطفی انجام می شده با قوت خود ادامه خواهد یافت و از آنجا که پلیس ایران یک پلیس ارزشی و اسلامی است ، این فرماندهی هرلحظه برای هرگونه خدمت به تمامی مجموعه های دینی ، معنوی و عالم پرور آمادگی دارد.
وی ابراز امیدواری کرد، نیروی انتظامی نیز بتواند در این جهاد بزرگ به عنوان سرباز امام زمان(عج) بتواند با معرفت و بصیرت علوی خدمتگذاراسلام ناب باشد.

**همکاری مؤسسه جامعه المصطفی(ص) اصفهان برای معرفی پلیس ایران به کشورهای خارجی
مدیر مؤسسه آموزشی جامعه المصطفی(ص) اصفهان از همکاری این مؤسسه برای برگردان بروشورها و کتابچه های آموزشی نیروی انتظامی به زبان های خارجی و توزیع آنها در بین دانشجویان و طلاب غیر ایرانی خبر داد.

حجه الاسلام سید “ابراهیم ملکی” در دیدار فرمانده انتظامی استان با وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل مسئولان انتظامی استان در جهت رفع مشکلات مربوط به گذرنامه و اقامت دانشجویان و طلاب غیر ایرانی برای تحصیل در مؤسسه آموزشی جامعه المصطفی (ص) اصفهان گفت: امروز یکی از ارگان هایی که بیشترین ارتباط و تعامل را با آن داریم نیروی انتظامی استان است و این نیرو توانسته در خدمت گذاری به دانشجویان و طلاب غیر ایرانی از استان های دیگر پیش بیافتد و بهترین خدمات را به این عزیزان ارائه کند که این خدمات نیز باعث رضایتمندی بیشتر آنان شده است.
وی افزود: دانشجویان و طلاب غیر ایرانی که در این مؤسسه تحصیل می کنند منادی وحدت و اشاعه دهنده معارف دین اسلام در کشورهای خود هستند و قطعاً نیروی انتظامی هم هر خدمتی که به آنها کند در این جهاد مقدس شریک خواهد بود و خداوند نیز این نیرو را در انجام ماموریت هایش موفق و پیروز می کند.
حجه الاسلام ملکی تحصیل دانشجویان و طلاب غیر ایرانی در امنیت و آرامش کامل را نتیجه زحمات نیروهای انتظامی عنوان کرد و گفت: این افراد از امنیت و آرامش استان رضایت کامل دارند و این موضوع برای ما از هر چیزی با ارزش تر است.
وی با اشاره به تحصیل دانشجویان و طلاب غیر ایرانی از ۱۳۷ ملیت مختلف در دوره های کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکترا و همچنین سطح یک ، دو و سه حوزوی گفت: یکی از ویژگی های این موسسه تدریس زبان فارسی به دانشجویان است به طوری که دانشجویان پس از فارغ التحصیلی علاوه بر فراگیری علوم دیگر به مروجان اصلی زبان فارسی نیز در کشورهای خود تبدیل می شوند.
مدیر مؤسسه آموزشی جامعه المصطفی (ص) العالمیه اصفهان با اشاره به ظرفیت های خوب این مؤسسه گفت: ما آمادگی داریم که جزوات، بروشورها و کتابچه های آموزشی نیروی انتظامی را به زبان های دیگر برگردان کرده و در بین دانشجویان و طلابی که در این مؤسسه مشغول تحصیل هستند توزیع کنیم و از این طریق پلیس ایران را به کشورهای دیگر معرفی نماییم.
وی با بیان اینکه همه ساله تعداد زیادی از دانشجویان و طلاب این موسسه در ماه محرم و رمضان به عنوان مبلغ به کشورهای خارجی اعزام می شوند گفت: این افراد علاوه براینکه پیام آور اسلام ناب در کشورهای خود هستند بهترین تبلیغ در خصوص امنیت بالای کشورعزیزمان را برای مردم دیگر کشورها می کنند که می تواند در جذب گردشگران به ایران تاثیرگذار باشد.

**کشف ۱۸ کیلو مواد افیونی در شهرضا
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف مقدار ۱۸ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک کامیون بنز باری و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.
سرهنگ “محمدحسین باباکلانی”  گفت : ماموران انتظامی مستقر در ایست وبازرسی شهید امامی شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون بنز باری مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این کامیون مقدار ۱۸ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که در اتاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
سرهنگ باباکلانی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

**توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در شهرضا
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله کرکره برقی خارجی به ارزش پنج میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “محمدحسین باباکلانی” ، گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده ولوو که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: این خودرو حامل ۸۵۲ کارتن کرکره برقی خارجی بود که راننده آن مدارک مربوطه گمرکی را ارائه نداد .
سرهنگ باباکلانی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان پنج میلیارد ریال اعلام شده است افزود:در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

**عدم توجه به جلو مرگ عابر پیاده را رقم زد
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از برخورد یک دستگاه سواری ولیکس با عابر پیاده در محور “نجف آباد-فولادشهر” و فوت عابر خبر داد.
سرهنگ “جواد درستکار” گفت : ماموران پلیس راه “اصفهان-شهرکرد” از برخورد یک دستگاه سواری ولیکس با عابری در محور “نجف آباد-فولادشهر” مطلع و به محل اعزام شدند.
وی افزود: در اثر این حادثه رانندگی عابر ۴۵ ساله در اثر شدت ضربه وارده شده جان خود را از دست داد.
سرهنگ درستکار بیان داشت : علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو توسط راننده سواری ولیکس اعلام شده است .
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان در پایان از رانندگان خواست ، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و با رعایت قوانین رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث جاده ای نباشیم.

**تصادف زانتیا با کشنده دانگ فنگ یک کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت
رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه سواری زانتیا با کامیون کشنده دانگ فنگ در محور تودشک و فوت یک نفرو مجروح شدن دو فرد دیگرخبر د اد.
سرهنگ “حسین پورقیصری”  گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه سواری زانتیا با یک کشنده دانگ فنگ در محور “تودشک” بلافاصله تیم پلیس راه “اصفهان -نائین” به محل اعزام شد.
وی ادامه داد: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده سواری زانتیا جان خو د را از دست داد و دو سرنشین آن به شدت مجروح که به بیمارستان انتقال داده شدند .
این مقام انتظامی تصریح کرد : کارشناسان تصادفات جاده ای علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توجه به جلو توسط راننده خودروی زانتیا اعلام کرده اند .
سرهنگ حسین پور قیصری در پایان از رانندگان وسایل نقلیه عمومی خواست ، با سرعت مطمئنه و مجاز و توجه کامل به جلو و اطراف رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ رانندگی نباشیم .

**پرونده زورگیران موتورسوار بسته شد
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو سارق که با اعمال زور و خشونت اقدام به ضرب و جرح شهروندان و سرقت وجه نقد و گوشی موبایل آنها می کردند خبر داد.
سرهنگ “ستارخسروی”  اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت تلفن همراه و وجه نقد از شهروندان توسط دو موتورسوار و ضرب و شتم مردم رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند هر دو سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.
این مقام انتظامی بیان داشت : این سارقان در بازجوئی های پلیس به سرقت ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد و تعدادی گوشی تلفن همراه از شهروندان اعتراف کردند.
سرهنگ خسروی در ادامه از افزایش کشف سرقت های توام با زورگیری و خشونت در استان اصفهان خبر داد و گفت: طی پنج ماهه اول امسال با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ۹ باند سارق خشن و زورگیر منهدم شد.
وی با اشاره به تحویل دو سارق دستگیر شده به مراجع قضائی افزود: برخورد جدی با اراذل و اوباش و سارقان و مرتکبان جرائم خشن هواره در دستور کار پلیس می باشد و نیروی انتظامی در مقابله با این مجرمان مصمم و با اقتدار حرکت خواهد کرد.
رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان به همشهریان توصیه کرد: پول ،طلاجات و سایر اموال قیمتی خود را در معرض دید همگان قرار ندهید ، جزئیات سرقت، از جمله شماره پلاک و مشخصات موتور سیکلت یا خودرو و خصوصیات راکبان آن ها به ویژه نوع و رنگ پوشاک و همچنین چهره و مو و حرکات آنها را به ذهن بسپارید.

**کیف قاپ حرفه ای شاهین شهر دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری خانم سارقی که اقدام به سرقت کیف بانوان و دخل مغازه ها می کرد خبر داد.
سرهنگ “رجبعلی مختاری” بیان داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از دخل مغازه ها و کیف بانوان در شهرستان شاهین شهر توسط خانمی شناسایی و دستگیری او به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: این خانم سارق مغازه هایی را که متصدیان آنها بانوان بودند انتخاب می کرد و پس از ورود به مغازه در اقدامی مناسب اقدام به سرقت از دخل مغازه و کیف بانوان می کرد و با سرعت متواری می شد.
این مقام انتظامی گفت : ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند این خانم سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاه اش دستگیر کنند.
سرهنگ مختاری با اشاره به اینکه ۱۸۰ میلیون ریال وجه نقد سرقتی از مخفیگاه این سارق کشف شد افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان به مالکان مغازه ها و بانوان توصیه کرد ، حتی الامکان از نگهداری وجه نقد در دخل مغازه ها خودداری کنید، کیف دستی خود را در معرض دید و دسترس قرار ندهید و حتی برای لحظه ای آن را رها نکنید و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا