تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت کشور است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در استان اصفهان اظهارداشت: فرار رسیدن هفته نیروی خدوم، قهرمان و پرتلاش انتظامی را به همه ی فرماندهان باتدبیر، پرسنل پرتلاش، مدیران این نیرو در کشور و خصوصاً در استان شهیدپرور و بزرگ اصفهان تبریک عرض می‌کنم و آرزوی سلامتی و توفیق و بهروزی برای آنان دارم.
رسول زرگرپور با بیان اینکه در طول کمتر از دوماه گذشته در استان شاهد چهار رویداد بزرگ فرهنگی و مذهبی و البته در سطح ملی بودیم، تصریح کرد: پانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در کمیت و کیفیت عالی، تشییع پیکر مطهر آقامحسن حججی، در اصفهان و نجف آباد با جمعیت صدها هزار نفری ، برگزاری باشکوه و با معنویت تمام دهه اول محرم وتاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر استان و همایش نیم میلیونی قالی‌شویان در مشهد اردهال کاشان را در این دوماهه اخیر شاهد بودیم.
استانداراصفهان با بیان اینکه همه ی این آیین های بزرگ سه خصیصه ی ویژه داشت، افزود: شکوه و ابهت و عظمت بی نظیر و مثالزدنی، امنیت و آرامش صددرصدی و نظم و انضباط قابل قبول از جمله ویژگی های مهم این مراسم ها بود.
رئیس شورای تأمین استان یادآورشد: اگر تشکیل قرارگاه ذوالفقار و برخورد ضربتی با قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۱.۵ تن مواد مخدر، مقابله با قاچاقچیان کالا در حجم ۳۰۰ میلیارد ریال و برخورد با ۲۰۰ نفر ارازل و اوباش و قمه بدستان را هم در این زمان ذکر نماییم، سه وظیفه ی و رسالت نیروی انتظامی یعنی برقراری امنیت، برقراری نظم و برخورد با مجرمان و متخلفین احصا می شود.
زرگرپور با بیان اینکه ایجاد امنیت یا القاء احساس امنیت تنها وظیفه و رسالت نیروی انتظامی نیست، افزود: نهادها و سازمان های امنیتی، اطلاعاتی و نظامی دیگر هم در این حوزه دخالت دارند ولی شکی نیست مهمترین سازمان وظیفه مند در این رابطه نیروی انتظامی استو این رسالتی مهم، سخت و حیاتی است.
استانداراصفهانبا اشاره به اینکه برقراری نظم و انضباط در جاده‌ها و شهرها و روستاها ومراسم‌های متعدد ، انحصاراً بر عهده نیروی انتظامی است، گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی در این حوزه نمره ی قبولی گرفته است و برخورد جدی با مجرمان و متخلفین و مصادیق اشرار ، نمونه ی دیگری از رسالت های این نیرو است.
رسول زرگرپور اضافه کرد: به همین دلیل عنوان این مطلب که نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت کشور و مظهر رأفت و مهربانی با مردم و عامل سرکوب و برخورد با خطاکاران است سخن گزافی نیست.
وی افزود: امروز نیروی انتظامی با استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه ، متدین و ولایتمدار ، فرماندهان با شخصیت ، جسور و با تدبیر، آموزش های پیشرفته و موثر و امکانات و تجهیزات مدرن و بکارگیری روش های علمی و تخصصی گام در مسیر رویش نهاده است و باید با جدیت و وسواس ادامه دهد.
رئیس شورای تأمین استان خاطرنشان کرد: علیرغم کمبودها و محدودیت ها ، نیروی انتظامی نمره ی قبولی خود را به دست آورده است.
زرگرپور اظهارداشت: امروز پلیس در دل مردم جایگاه و منزلت خوبی دارد و اگر چه بار سنگینی بر دوش دارند، اما مردم نیز قدرشناس و قدردان آنان هستند و دولت هم در حد توان هرچه بتواند کمک می کند و تاکنون نیز همکاری لازم را داشته است.
استاندار اصفهان در پایان اظهارداشت: بعنوان رئیس شورای تامین استان اصفهان ، از فرمانده انتظامی استان، همه ی فرماندهان، مسئولان عقیدتی سیاسی و از مسئولان حفاظت اطلاعات که کار بسیار سنگینی را در ناجا به عهده دارند و از همه کارکنان دلیر و جان برکف مجموعه فرماندهی انتظامی استان تقدیر و تشکر می کنم.
رئیس شورای تأمین استان اظهار امیدواری نمود که نیروی انتظامی استان در راستای اعتلای ایران اسلامی و توسعه و تعمیق و تثبیت امنیت و آرامش ، تحت توجهات امام زمان (عج) و با تبعت از فرامین و منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) موفق و پیروز باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا