پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

 امر مبارزه با مواد مخدر مستلزم بسیج همگانی است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، با تأکید بر اهمیت توجه به اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: علیرغم اقدامات دستگاه های مختلف پیرامون پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر، امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر بالاخص افزایش آگاهی خانواده های نسبت به این پدیده شوم، از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه خانواده ها نباید فرزندان خود را از ابتلای به مواد مخدر مصون بدانند، افزود: تا زمانی که خانواده ها به حساسیت موضوع پی نبرند و خود مبارزه با مواد مخدر را آغاز نکنند، مسائل و مشکلات موجود، برطرف نخواهد شد.

رضوانی اقدامات دستگاه های ذی مدخل شهرستان پیرامون آموزش در راستای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: هرچند گام های مؤثری توسط دستگاه های مختلف در این رابطه برداشته شده است، اما این اقدامات کافی نبوده و مستلزم بسیج همگانی است.

وی با اشاره به برنامه های خوب صدا و سیما در ارتباط با امر مبارزه با مواد مخدر، خاطرنشان کرد: صدا و سیما نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی و تأثیر در افکار عمومی درخصوص پدیده خانمانسوز اعتیاد، برعهده دارد و باید با برنامه های متنوع، مردم را در جریان اقدامات و پیگیری های صورت گرفته، در این رابطه قرار دهد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: علیرغم موفقیت و پیشرفت های کشور ما در عرصه های مختلف، استکبار جهانی و در رأس آن امریکا، به طرق مختلف من جمله ابتلای جوانان ما به اعتیاد به مواد مخدر، درصدد آسیب رساندن به نظام و مردم کشور ما هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا