پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

تاکید بر افزایش تعامل شهرداری با اداره کل امور مالیاتی/ پرداخت مالیات اصفهانی ها در زندگی آنها نمایان می شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در دیدار مدیرکل سازمان امور مالیاتی با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر با سازمان ها و نهادهای استان افزود: تعامل دوسویه  یکی از استراتژی های اساسی شهرداری در پیشبرد اهداف مدیریت شهری به منظور ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان اصفهانی است.

وی با اشاره به انتظارات شهرداری اصفهان از اداره کل امور مالیاتی تصریح کرد: شهروندان اصفهانی در پرداخت مالیات در سطح بسیار خوبی قرار دارند و باید این پرداخت مالیات در شهر و محیط زندگی آنها نمایان شود.

شهردار اصفهان با بیان این که شهرداری می تواند به عنوان یک نهاد خدمت رسان و اجرایی کمک شایانی به این امر نماید اذعان داشت:  البته این موضوع منوط به همکاری و تعامل بیشتر سازمان امور مالیاتی با شهرداری اصفهان است.

وی با بیان این مطلب که هنوز هم پتانسیل هایی در اخذ مالیات بر ارزش افزوده وجود دارد که این امر تعامل بیشتر و همکاری هر دو ارگان را می طلبد ادامه داد:شهرداری اصفهان آماده هرگونه همکاری با سازمان در جهت تسریع و به هنگام نمودن وصول مالیات بر ارزش افزوده است و در این راستا از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

تعامل بیشتر اداره کل امور مالیات  با شهرداری اصفهان

مراد امیری، مدیر کل امور مالیاتی اصفهان در ادامه این دیدار اظهار کرد: برنامه های اداره کل امور مالیاتی در راستای ارتقاء سطح کیفی زندگی همشهریان و هم استانی ها می باشد و بر این اساس مالیات می تواند به عنوان یک ابزار مالی و اقتصادی کمک شایانی به توزیع مناسب ثروت در کشور، ارائه خدمات با کیفیت و عادلانه تر و همچنین ارتقاء سطح عمومی کیفیت زندگی هموطنان و همشهریان کند.

وی با تاکید بر این که  در رسیدن به اهداف اداره کل امور مالیاتی باید تعامل بیشتری با نهادهای استانی به ویژه شهرداری ها داشته باشد اذعان داشت: این مهم می تواند به نحوی مناسب اقدامات خود را برنامه ریزی کرده و به پیش برد.

مدیر کل امور مالیاتی اصفهان خاطرنشان کرد: امید است این اداره با  تعامل شهرداری اصفهان، انتظارات بیان شده را پیگیری و محقق نماید تا شهروندانی که همیشه همراه و همیار دولت و شهر خود بوده اند، شهری در خور مشارکت خود داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا