حوادث پلیسعناوین اخبار

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی //ژگونی سواری ساینا مرگ کودک ۵ ساله را رقم زد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سرهنگ ” سیدمصطفی مرتضوی ” رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با ایجاد پروفایلی در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی و درج تصاویر شخصی و خانوادگی از او موجب آبروریزی وی شده بود بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت:پس از بازجویی های انجام شده از شاکی و جمع آوری مدارک و مستندات لازم، عامل ایجاد کننده پروفایل را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: متهم هنگامی که با مستندات پلیس مواجه شد، صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرد و انگیزه خود را خصومت شخصی با شاکی عنوان کرد.

سرهنگ مرتضوی تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان در پایان توصیه کرد: توجه به هشدارهای پلیس سایبری عامل مهمی در پیشگیری از وقوع اینگونه جرایم است زیرا مجرمان منتشر کننده تصاویر خصوصی، اکثر قربانیان خود را به دلیل عدم آگاهی کاربران و قرار دادن تصاویر شخصی در این فضا به دام می اندازند.

**توقیف محموله ۱۰۰ کیلویی مواد افیونی در نائین

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف ۱۰۰ کیلو و۶۰۰گرم تریاک و دستگیری سه سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم‌زاد” فرمانده انتظامی شهرستان نائین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در پاسگاه چوپانان، به همراه عوامل یگان امداد شهرستان مستقر در سه راهی اردکان به چوپانان به یک دستگاه پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر تریاک که زیر صندلی ها جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان داشت: در این رابطه سه سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

سرهنگ کاظم‌زاد در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی را در اولویت کاری خود قرار داده و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

**واژگونی سواری ساینا مرگ کودک ۵ ساله را رقم زد

 فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از واژگون شدن یک دستگاه سواری ساینا و فوت کودکی پنج ساله و مجروح شدن ۳ فرد دیگر دراین حادثه خبر داد.

سرهنگ” احمد نیکبخت” اظهار کرد: در پی اعلام مرکز پلیسی ۱۱۰مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری ساینا در شهرستان مبارکه بلافاصله تیم بررسی صحنه تصادفات رانندگی این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود : متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی دختر بچه پنج ساله در دم فوت وسه سرنشین دیگر خودرو نیز به شدت مجروح که به بیمارستان انتقال یافتند.

سرهنگ نیکبخت ادامه داد : کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه تلخ رانندگی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بعلت تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه اعلام کرده اند .

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه در پایان از رانندگان خواست : با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و از پرداختن به کارهایی که موجبات حواس پرتی و انحراف افکار را فراهم می کند بپرهیزند تا شاهد وقوع حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

**کشف محموله میلیونی کالای قاچاق در شاهین شهر

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از توقیف یک دستگاه سواری پراید و کشف یک محموله تلفن همراه خارجی ، ساعت مچی و دستگاه کوک به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “رجبعلی مختاری” گفت : ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان شاهین شهر حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از صدوق عقب این خودرو تعداد ۵۶ دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی ، تعداد ۴۰۰ دستگاه ساعت مچی و تعداد ۲۰۰ عدد کوک الکترو نیکی تنظم کننده آلات موسیقی که همگی قاچاق و فاقد مدارک مثبته گمرکی بودند کشف و توقیف شد.

سرهنگ مختاری با اشاره به دستگیری چهار قاچاقچی در این زمینه بیان داشت : ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۸۰۰ میلیون ریال اعلام شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان از تحویل دادن هر چهار قاچاقچی به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد، نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا