تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

طرح تشدید برخورد با ورود خودروهای آلاینده به محدوده های زوج و فرد در اصفهان/موبایل قاپ حرفه ای درکمین پلیس اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ” ابوالقاسم چلمقانی” اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل سرما و مواجهه با پدیده وارونگی هوا که همه ساله در این ایام با آن روبرو هستیم و این موضوع باعث افزایش آلودگی هوا می شود پلیس راهور شهرستان اصفهان از هم اکنون اقدامات ویژه ای را برای مقابله با  آلودگی هوا در دستور کار خود قرار داده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: یکی از اقداماتی که در راستای کاهش آلودگی هوا در دستور کار پلیس راهور شهرستان اصفهان قرار گرفته  اجرای طرح محدودیت زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان است.

وی محدوده زوج و فرد در شهر اصفهان را خیابان مسجد سید، عبدالرزاق،  خیابان بهشتی و کاشانی به سمت هسته مرکزی، خیابان نشاط، چهارراه نقاشی ، چهارباغ و باغ گلدسته، حاشیه ابتدای خیابان فردوسی، شمس آبادی و آذر عنوان کرد و گفت: خودروها براساس زوج و یا فرد بودن آخرین شماره پلاک خود می بایست وارد این محدوده شوند و هرگونه تخلف از طریق دوربین های نظارت تصویری ثبت می شود.

سرهنگ چلمقانی جریمه ورود به محدوده زوج و فرد را هر بار ۲۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: علاوه بر این تشدید برخورد با خودروهای دودزا، آلاینده و فاقد معاینه فنی نیز در این محدوده ها انجام می شود.

**موبایل قاپ حرفه ای درکمین پلیس اصفهان

 فردی که به صورت حرفه ای اقدام به موبایل قاپی می کرد سرانجام در عملیات غافلگیرانه ماموران پلیس مرکز استان دستگیر شد.

سرهنگ ” حسن یاردوستی ” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه حین کار با گوشی تلفن همراه خود بوده که راکب یک دستگاه موتورسیکلت با یک اقدام سریع آن ار از دستشان گرفته و به سرعت از محل خارج شده بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با تشکیل چند اکیپ عملیاتی و بررسی محل های وقوع جرم سرانجام هویت این سارق حرفه ای مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس مرکز استان با بیان این مطلب افزود: در این راستا ماموران بلافاصله با کمین کردن در محل هایی که این سارق انتخاب می کرد وی را مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تا کنون در این پرونده تعداد ۱۵ مالباخته مورد شناسایی قرار گرفتند افزود: در بازرسی از منزل متهم پنج عدد گوشی تلفن همراه هوشمند مسروقه به همراه یکدستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

وی گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا