پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

عنصر معنوی پیش نیاز موفقیت در کارها می باشد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سردار “مهدی معصوم بیگی” در جمع هیئت بازرسان اعزامی از ناجا اظهار داشت : انجام ۱۱ هزار و ۹۲۹ مورد فعالیت در مجموعه پلیس اصفهان نشان دهنده تلاش مجاهدانه و شبانه روزی پلیس این استان است ولی نباید به این حد اکتفا کنیم و می بایست به دنبال رسیدن به جایگاه مطلوب تر و سطح بالاتری باشیم .

وی با اشاره به اینکه رویکرد کارکنان ناجا می بایست رویکردی تحولی برای رسیدن به چشم انداز ها و آرمان ها باشد ادامه داد: نتیجه بازرسی به ما کمک می کند که هم استمرار و هم نیاز به جهش و تحول برای دست یابی به اهداف عالی تر و چشم اندازهای ترسیمی داشته باشیم .

سردار معصوم بیگی افزود: انجام کارها نیازمند دو عنصر مادی و معنوی است که عنصر مادی همان تجهیزات و امکانات است ولی عنصری اساسی و مهم تر عنصر معنوی است .

این مقام انتظامی بیان داشت : عنصر معنوی که همان انگیزه ، اراده ، شجاعت و جسارت در کار است به عنصر مادی روح می بخشد و پیش نیازی اساسی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند”عملکرد ناجا می تواند موجب آبروی نظام شود ” که این مهم نشان دهنده جایگاه نیروی انتظامی است و همه کارکنان پلیس باید این را بدانند که اگر به این مهم باور داشته باشیم به شهدا خدمت کرده ایم ، خون شهیدان را پاس داشته ایم و در مسیر فرامین فرمانده کل قوا گام برداشته ایم.

این مقام انتظامی اذعان نمود: نظارت ها به ما کمک می کند جایگاه خود را بشناسیم ، رضایت مردم را بسنجیم و اگر در جایی اشکال داشتیم بدانیم انحراف کجاست و در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم .

سردار معصوم بیگی گفت : نتیجه نظارت هر چه باشد خیر مطلق است و اگر کار انجام شده نشان دهنده حرکت ما در مسیر درست است و اگر اشکالی وجود دارد ما را تقویت می کند که بتوانیم مسیر درست را تشخیص دهیم .

فرمانده انتظامی استان اصفهان این استان را یک استان انقلابی و شهید پرور که در مجموع ۲۳ هزار شهید و ۸۳۰ شهید پلیس استان تقدیم انقلاب کرده قلمداد کرد و گفت : مسئولیت ما در این استان دوچندان است و در محیط پیچیده ای فعالیت می کنیم که اگر خوب درک شود در ماموریت هایمان موفق عمل خواهیم کرد.

سردار مهدی معصوم بیگی در پایان عملکرد پلیس را یک عملکرد گسترده و پیچیده با حوزه های ماموریتی مختلف مانند دفاع از ارزش ها ، مبارزه با قاچاق کالا، برخورد با ناهنجاری ها ، موادمخدر ، حوزه ترافیکی و دیگر فعالیت ها دانست و ضمن تقدیر از بازرسان اعزامی از ناجا بار دیگر تاکید کرد ، محیط استان اصفهان یک محیط انقلابی پر تلاطم و پیچیده است که اگر خوب درک شود می تواند در ماموریت ها به پلیس کمک کند و نظارت ها هم موجب روشن شدن محیط پیرامونی ما برای بهتر انجام دادن ماموریت ها می شود.#

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا