پیشخوانشهر و جامعه

تشریح برنامه های تشییع ۲ شهید تازه تفحص شده نیروی انتظامی در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ” محسن عقیلی ” ، گفت: اخیراً تعداد ۵۴ شهید مفقود الاثر ژاندارمری که در سال ۶۷ همزمان با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ در حمله ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق به شهادت رسیده و بصورت دسته جمعی مدفون شده بودند مورد شناسایی و تفحص قرار گرفتند که تعداد دو نفر از این شهدا به نام های شهید محسن ملکیان و شهید سعید شکریان متعلق به نیروی انتظامی استان اصفهان است.

وی افزود: براین اساس مراسم استقبال از پیکر این شهدا روز شنبه ساعت ۸ صبح در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار می شود وساعت ۹صبح روز یکشنبه نیز مراسم وداع کارکنان پلیس با پیکر های مطهر آنان در مصلی ستاد انتظامی استان برگزار می شود.

سرهنگ عقیلی خاطر نشان کرد: مراسم تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده نیروی انتظامی اصفهان به همراه دو پیکر دو شهید مدافع حرم از ساعت ۹ صبح روز دو شنبه ۱۵ آبان ماه از خیابان فیض به سمت گلستان شهدا برگزار و در کنار همرزمان شهیدشان به خاک سپرده خواهند شد.

  معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از مردم شهید پرور و ولایتمدار و قدرشناس اصفهان دعوت کرد تا با حضور پرشکوه و گسترده خود در مراسم تشییع پیکرهای پاک این عزیزان به مقام شامخ همه شهدا و ایثارگرانی که برای حفظ امنیت و تمامیت ارضی این کشور از جان خود گذشتند ادای احترام نمایند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا