حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

تصادف ۳ خودروی سبک در محور “سمیرم –یاسوج”/خواب ابدی راننده کامیون در اصفهان/تصادف ۳ خودرو با ۲ کشته و ۳ مجروح در اصفهان/عدم توجه به جلو مرگ راننده وانت را رقم زد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان،

سرهنگ ” اصغر زارع ”  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد ۳ دستگاه سواری سبک در محور “سمیرم –یاسوج”، بلافاصله گشت پلیس راه ” سمیرم – شهرضا ” به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: دراین حادثه رانندگی یک دستگاه سواری سمند، سواری پژو و سواری سایپا با یکدیگر برخورد کرده بودند که متاسفانه راننده خودرو سمند به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد .

این مقام انتظامی بیان داشت:علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای پلیس راه، تجاوز به چپ سواری سمند اعلام شده است.

جانشین پلیس راه اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: در صورتی که قصد گردش به اطراف را دارید حتما از عدم وجود وسیله نقلیه مطمئن و با زدن چراغ راهنما و احتیاط کامل گردش کنید.

***عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مرگ راکب موتور سیکلت را رقم زد

گروه استان ها_اصفهان__فرمانده انتظامی شهرستان ” سمیرم” از برخورد یک دستگاه پژو با موتور سیکلت و فوت موتور سوار در محور ” حنا – سمیرم ” خبر داد.

سرهنگ ” سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه پژو با موتور سیکلت در محور ” حنا – سمیرم ” بلافاصله ماموران پلیس راه ” سمیرم – شهرضا “به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه رانندگی ، راکب موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای پلیس راه ، عدم رعایت حق تقدم  از سوی راننده پژو اعلام شد.

فرمانده انتظامی سمیرم یادآور شد:  رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی  و پرهیز از عجله وشتاب نقش موثری در کاهش وقوع حوادث جاده ای دارد.

***خواب ابدی راننده کامیون در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ جانشین پلیس راه استان از فوت یک نفر در اثر خروج از جاده یک دستگاه کامیون فائو در آزاد راه ” امیر کبیر ” خبر داد.

سرهنگ ” اصغر زارع ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خروج از جاده یک دستگاه کامیون فائو در آزاد راه ” امیر کبیر ” بلافاصله ماموران پلیس راه ” کاشان- اصفهان ” به محل حادثه اعزام شدند .

وی افزود : متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی، راننده کامیون به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد .

این مقام انتظامی بیان داشت : علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان تصادفات جاده ای پلیس راه ” کاشان-اصفهان ” خواب آلودگی و عدم ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه توسط راننده کامیون اعلام شده است.

جانشین پلیس راه اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: در صورت احساس خستگی درهنگام رانندگی سریعا در محلی امن توقف و پس از استراحت ورفع خستگی به ادامه مسیر خود بپردازید تا انشاءالله شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

***تصادف ۳ خودرو با ۲ کشته و ۳ مجروح در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس راه استان از برخورد ۳ دستگاه خودروی سبک در کمر بندی جنوبی ” نجف آباد “و فوت ۲ نفر و مجروح شدن ۳ فرد دیگر خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی سبک در کمر بندی جنوبی” نجف آباد “، بلافاصله گشت پلیس راه ” نجف آباد” به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: دراین حادثه رانندگی ۲ سواری پراید و یک سواری دوو با یکدیگر برخورد کرده بودند که متاسفانه راننده و یک سرنشین یکی از پراید ها در دم فوت و ۳ نفر سرنشین دیگر خودرو نیز به شدت مجروح شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت:علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای پلیس راه، عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده پرایدی بوده که سرنشینان آن فوت و مجروح شدند اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: رانندگان در هنگام رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و همواره به دور از هرگونه عجله و شتاب، در بستر یک رانندگی قانونمئد، ارتقاء فرهنگ ترافیکی خود را در سطح محورهای مواصلاتی به نمایش بگذارند.

***عدم توجه به جلو مرگ راننده وانت را رقم زد

گروه استان ها_اصفهان_ جانشین پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه وانت پیکان با گاردریل کنار جاده در محور ” اصفهان – شهرکرد ” و فوت راننده وانت خبر د.

سرهنگ ” اصغر زارع ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با گاردریل کنار جاده بلافاصله ماموران پلیس راه ” اصفهان – شهرکرد” به محل حادثه اعزام شدند .
وی افزود : متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی، راننده وانت به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد .
این مقام انتظامی بیان داشت : علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای پلیس راه ” اصفهان-شهرکرد” عدم توجه به جلو و ناتوانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.
جانشین پلیس راه اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: هنگام رانندگی کاملا حواس خود را  معطوف رانندگی کرده و ازهرگونه اقدامی که باعث انحراف افکار می شود پرهیز کنید تا انشاءالله شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا