پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

تجلیل از گنجینه های ارزشمند شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در جشن میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) ضمن تبریک این عید بزرگ مسلمین در رابطه با شخصیت اخلاقی و دینی این دو ستاره رحمت و برکت جهان اشاراتی داشت و افزود: میلاد گرامی حضرت محمد میلاد، اخلاق و وحدت است.

مهندس علوی، با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) رحمه للعالمین، پیام آور صلح و دوستی و مهربانی هستند، اظهار داشت: با تبعیت ازاین اسوه آفرینش به عنوان یک مسلمان مکلف به تحقق صلح، عطوفت و مهرورزی هستیم.

وی، با بیان اینکه متاسفانه امروزه با ماشینی شدن کارها و پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای الکترونیکی ارتباطی، دوستی ها و مهر ورزی کمرنگ شده و به تبع آن بداخلاقی ها در جامعه افزایش یافته است گفت: برگزاری جشن ها و گرامی داشت اعیاد اسلامی بهانه ی خوبی برای شادی و نزدیکی دلها به یکدیگر است که همگی باید قدر بدانیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان،همچنین ضمن قدرادنی از بیش ۳۰ سال تلاش کارمندانی که به افتخار بازنشستگی نائل شده اند بیان داشت: بازنشستگان گنجینه ی با ارزشی از دانش و تجربه هستندکه سالها جوانی و عمر گرانمایه خویش را در مسیر خدمت به مردم صرف نموده اند .

وی، با اشاره به اینکه، سازمان های مدرن و مترقی توجه زیادی به زندگی کاری با کیفیت دارند و معتقدندکه هم کارمند و هم سازمان می بایست با هم منتفع شوند ادامه داد: در این سازمان ها کارمند به گونه ای رشد می کند که علاوه بر ایفای صحیح مسئولیت سازمانی خود ، نقش سازنده ای نیز در خانواده و اجتماع خواهد داشت.

مهندس علوی، با بیان اینکه خدمت به خلق توفیق بزرگ الهی است که خداوند به هر کس که بخواهد نصیب می نماید گفت: برخی دوران بازنشستگی را فرصت و برخی آن را تهدید می شمارند اما به واقع این دوران فرصت ارزشمندی برای کشف استعداد ها ی نهفته و شناسایی توانمندی هایی است که از آن غافل شده ایم.

وی، با تاکید بر اینکه برای دوران بازنشستگی باید برنامه ریزی نمود گفت: بازنشستگی، فرصتی برای بهتر شدن، اوقات بیشتری را در کنار خانواده بودن ،شادتر زیستن، بهبود مهارت های فردی و شناخت عظمت خالق هستی و عبادت است.

لازم به ذکر است، دراین مراسم برنامه های متنوع فرهنگی هنری همچون اجرای زنده موسیقی سنتی، بازی آکروبات  و مراسم تجلیل از برترین های  دهمین دوره مسابقات قرآنی شرکت ملی گاز ایران وکارکنان نمونه حراست شرکت گاز استان اصفهان به اجرا در آمد و همچنین با اهدای لوح سپاس توسط مدیرعامل از زحمات چندین ساله، ۵بازنشسته سال ۹۶ شرکت گاز استان اصفهان قدردانی گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا