پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

مدیر کل تعاون اصفهان شرایط صدور و تمدید کارت کار اتباع افغان و عراقی را تشریح کرد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان،محسن نیرومند با اعلام این خبر گفت: هزینه صدور پروانه کار به مدت یکسال ۳۶۰ هزار تومان و برای تمدید پروانه کار مبلغ ۲۵۸ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین گردیده که توسط متقاضی پرداخت می گردد.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل شماره  ۱۷۳۰۴۵ وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی در تاریخ ذکر شده فراخوان برای مراجعه اتباع افغانستان وعراق دارای کارت آمایش ۱۲و هویت ۱۱صورت می پذیرد.

نیرومند تاکید کرد:زمان فراخوان قابل تمدید نبوده وکلیه اتباع خارجی می بایست برای ارائه مدارک لازم به ادارات شهرستانهای مجاز اقامت خود با دو قطعه عکس پرسنلی و همراه داشتن اصل کارت کار قبلی مراجعه وپروانه کاردریافت نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد:کلیه ادارات تعاون، کارو رفاه اجتماعی شهرستانهای اصفهان لازم است برای رصد وکنترل حسن اجرای طرح هماهنگی لازم بعمل آورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان همچنین گفت: درپایان با اشاره به ماده ۱۸۱ قانون کارگفت: کارفرمایانی که اتباع خارجی را که فاقد پروانه کارهستند ویا مدت اعتبارپروانه کارشان منقضی شده است به کارگماری نمایند ویا اتباع بیگانه را در کاری غیرازآنچه درپروانه کارقید گردیده است بکارگماری نمایند مراتب جرم محسوب می گردد و به مجازات حبس از۹۱روز تا۱۸۰روزمحکوم خواهند شد.​

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا