عناوین اخبار

استقلال یک – راه آهن صفر / بازگشت دوباره به صدر جدول

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران ، رقابت نزدیک استقلال تهران و استقلال خوزستان در صدر جدول، باعث شد که صدرنشینی به مدت یک روز به استقلال خوزستان برسد. اماامروز استقلال تهران با پیروزی یک بر صفر مقابل راه آهن توانست صدر جدول را از همنام خوزستانی اش پس بگیرد.

استقلال تهران امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف راه آهن رفت. بازی ای که درآن استقلال نتوانست عملکرد خیلی خوبی را به نمایش بگذارد. غیبت امید ابراهیمی یکی از دلایلی بود که باعث شد استقلال عملکرد خیلی خوبی مقابل راه آهن نداشته باشد. اما به هر حال کسب سه امتیاز مهم تر از هر چیز دیگری بود که استقلال به آن دست یافت.

استقلالی ها در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی نداشتند اما در وقت اضافه این نیمه، دروازه حریف را باز کردند. دقیقه ۴۵+۱ بود که خرسندنیا توپ را به گوشه دروازه زد و محسن فروزان دروازه بان راه آهن که توپ را دفع کرده بود، با پای خودش توپ را وارد دروازه کرد و استقلال را جلو انداخت.

نیمه اول با همین گل به پایان رسید. این گل البته اولین و آخرین گل مسابقه هم بود. گرچه در این بازی عادل شیحی بازیکن جدید استقلالی ها که در نیمه دوم وارد زمین شده بود هم توپ را به تیر دروازه راه آهن زد، اما گلی در این نیمه ثبت نشد و استقلالی ها با یک گل برنده بازی شدند. استقلال با این پیروزی ۴۲ امتیازی شدند و به صدر جدول برگشتند. حالا این تیم یک امتیاز از استقلال خوزستان بیشتر دارد و باید با همین دست فرمان جلو برود تا یک قهرمانی شیرین به هوادارانش هدیه بدهد.

راه آهن هم با این باخت، ۱۸ امتیازی و در رده پانزدهم ماند تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا