تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

افتتاح مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت سیمان سپاهان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، با حضور ابوطالب جلالی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، ایرج توکلی رییس واحد آموزش در صنایع، مسعود دانشمند رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت، ایرانپور رییس مرکز مبارکه و اسعدی مدیر عامل شرکت سیمان سپاهان، پارسایی قائم مقام مدیر عامل، دکتر کاظمی مدیر آموزش شرکت و مسئولین اداره کار و تعاون و ورفاه اجتماعی، سازمان صنعت، معدن، تجارت و دیگر ادارات شهرستان، نماینده شرکت شهرکهای صنعتی وخانه صنعت، معدن، تجارت استان مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت سیمان سپاهان افتتاح گردید.

ابوطالب جلالی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان ضمن قدردانی از فرصت ایجاد شده افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای تنها متولی آموزشهای مهارتی در کشور می باشد و بر اساس قانون کار جمهوری اسلامی ایران وظیفه تربیت نیروی انسانی مورد نیاز صنایع را برعهده دارد.

جلالی بیان داشت: ایجاد مراکز بین کار گاهی تأثیر به سزایی در نگهداشت و بهره وری نیروی انسانی در واحدهای صنعتی دارد.

در ادامه اسعدی مدیر عامل شرکت سیمان سپاهان ضمن خوش آمدگویی افزود: سیمان سپاهان با بیش از چهل سال فعالیت در راستای تولید محصولات با کیفیت بر اساس نیاز بازار در کشوری که  با ظرفیت اسمی ۸۶ میلیون تن چهارمین کشور از نظر ظرفیت نصب شده در دنیا است و از نظر تولید در رتبه هفتم جهان قرار دارد.این شرکت اولین و بزرگترین تولید کننده سیمان سرباره ای کشور می باشد.

وی اظهار داشت: مرکز آموزش از بخشهای مهم شرکت می باشد که نقش مؤثری در به روز سازی نیروی انسانی دارد.

اسعدی گفت: افزایش دانش مهارتی می تواند نقش به سزایی در پیشرفت شرکت داشته که با همکاری و اشتراک تجهیزات آموزشی با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این نقش به مراتب بیشتر خواهد شد.

در پایان  به پاس فعالیتهای آموزشی و همکاری بیست ساله شرکت با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان مجوز مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت  به مدیر عامل شرکت سیمان سپاهان اعطا وبا اهدای لوح سپاس از زحمات ایشان و همکاران تقدیر به عمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا