تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

موفقیت شرکت گاز استان اصفهان در اخذ گواهینامه استاندارد بین المللی ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی، سید حسن موسوی، بابیان اینکه استاندارد بین المللی ایزو ۲۰۱۵: ۹۰۰۱ بر اساس اصول مدیریت کیفیت تدوین گردیده و در حال حاضر آخرین ویرایش الزامات سیستم های مدیریت کیفیت می باشد گفت: این استاندارد بر روی اصولی همچون تمرکز بر مشتری، رهبری، مشارکت کارکنان، رویکرد فرآیندی، بهبود، تصمیم گیری مبتنی بر شواهد و مدیریت ارتباطات تاکید دارد .

وی،با اشاره به استقرار استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ در این شرکتطی سال های گذشته، تصریح کرد: شرکت گاز استان اصفهان با اعتقاد به ارتقای سطح کیفی فعالیت ها ، حفظ و صیانت از محیط زیست و سرمایه های انسانی و همچنین تعهد به رعایت حقوق تمامی ذی نفعان می کوشد تا با ایجاد یک سازمان متعالی و یادگیرنده با تلاش تمامی کارکنان خود در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک شرکت ملی گاز ایران حرکت نماید.

موسوی گفت: یکی از عناصرکلیدی موفقیت سازمانی رضایت مشتری از نحوه ارائه خدمات و محصولات آن دانست و افزود: اندازه گیری و پایش رضایت مشتری اجتناب ناپذیر است چرا که نتایج حاصل از این ارزیابی می تواند به شناسایی فرصت های بهبود در راهبردها، محصولات و فرآیندهای سازمان منجر شود.

وی، با اعلام اینکه شرکت گاز استان اصفهان موفق به کسب گواهینامه استاندارد ISO9001:2015 (سیستم مدیریت کیفیت) شد و استانداردهایISO 10002:2014 (مدیریت رسیدگی به شکایات)،۱۹۹۹ ISO 10015: (سیستم مدیریت آموزش کارکنان) وISO 10004:2012 (مدیریت سنجش رضایت مشتریان) پس از انجام ممیزی در بخش های؛ خدمات فنی و مهندسی، برنامه ریزی، اندازه گیری و توزیع، بازرسی فنی، روابط عمومی، خدمات فنی و فروش عمده، آموزش،امور کالا، فناوری اطلاعات، امور قراردادها، دبیرخانه تعالی،پژوهش، اداره گاز منطقه ۵، ادارات گاز نجف آباد، فلاورجان، شاهین شهر ، خمینی شهر و دولت آباد تمدید شد بیان داشت: بهبود ویژگی هایی که از نظر یک مشتری ارزش محسوب می شود می تواند اعتماد مشتری را مستحکم ساخته و باعث فواید تجاری و اقتصادی گردد.

سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان، اخذ این استاندارد ها را مرهون تلاش های بی شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش های مختلف این شرکت دانست و افزود: رضایت مندی مشترکین و ارائه خدمات بموقع و همچنین پاسخگویی مناسب و پایش آن یکی از اولویت های اصلی شرکت گاز بوده که اخذ این گواهینامه سندی بر تعهد مشتری مداری و پایبندی این شرکت در ارائه اهداف تعیین شده می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا