اخبار صنعت، معدن و تجارتپیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

افزایش ارزش سهام فولاد مبارکه نشانۀ عملکرد مثبت شرکت است

به گزارش سرمایه گستران، مدیرعامل فولاد مبارکه در این جلسه که با حضور مدیرعامل، معاونان و سایر اعضای این کمیته برگزار شد، پس از استماع گزارش نواحی و معاونتهای مختلف شرکت، موفقیت فولاد مبارکه در نخستین دورۀ ارزیابی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) و کسب عنوان سرآمدی و تقدیرنامه پنج ستاره و همچنین راهیابی فولاد مبارکه به جایزۀ جهانی تعالی سازمانی را به همۀ مدیران و کارکنان شرکت تبریک گفت و از تلاش کارکنان گروه فولاد مبارکه در کسب رکوردهای تولید قدردانی کرد.

وی با اشاره به این مطلب که سهام شرکت فولاد مبارکه از زمان برگزاری مجمع عمومی در تیرماه سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۰درصد افزایش داشته است اظهار کرد: این روند مثبت و این میزان افزایش ارزش سهام سهامداران حقیقی و حقوقی فولاد مبارکه نشان دهندۀ عملکرد مثبت کارکنان شرکت است.

دکتر سبحانی ضمن قدردانی از کارکنان تصریح کرد: بدون شک ادامۀ موفقیت در شرکت و به طور کلی در همۀ بنگاه های اقتصادی به سلامت، شادابی و ارتقای ایمنی کارکنان مجموعه بستگی دارد؛ از این رو ضرورت دارد کارکنان شرکت و پیمانکاران دستورالعمل های ایمنی را با جدیت رعایت کنند. باید به خاطر داشته باشیم هرکس در فولاد مبارکه کار میکند، از سرمایه های باارزش شرکت محسوب میشود؛ بنابراین پیمانکاران نیز باید همانند کارکنان شرکت، در دوره های آموزشی مربوط به مباحث ایمنی شرکت کنند.

مدیریت حمل ونقل مواد اولیه از دیگر مواردی بود که مدیرعامل فولاد مبارکه به آن اشاره کرد و گفت: به همین منظور میتوان با تشکیل یک کارگروه کارامد از سوی واحد خرید شرکت، حمل مواد اولیه از معادن تا شرکت فولاد مبارکه را با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن بررسی کرد.

دکتر سبحانی با اشاره به اهمیت توسعه های زیر سقف فولاد مبارکه اظهار کرد: توسعه ها باید با هماهنگی کامل بهره بردار ناحیه صورت گیرد تا بدون وارد آوردن هرگونه مانع و خلل در تولید، تحقق اهداف بهره بردار را نیز در بر داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر مدیریت زمان در تحویل محصول به مشتریان گفت: تحویل به موقع سفارش به مشتری نقشی ارزنده در جلب رضایت مشتریان دارد؛ از این رو باید تمامی برنامه ها در این زمینه به بهترین شکل ممکن اجرا شود. به خاطر داشته باشیم مدیریت زمان نه تنها برای فولاد مبارکه، بلکه برای مشتریان نیز میتواند ارزش افزودۀ بیشتری را به همراه داشته باشد.

مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه از تأمین قطعات یدکی موردنیاز نواحی و همچنین اجرای پروژه های آبرسانی شرکت به عنوان موارد مهم دیگر یاد کرد.

دکتر سبحانی در بخش پایانی سخنان خود از مدیریت و کارکنان ناحیۀ فولادسازی به دلیل اجرای پروژه های استفاده از غبارهای فلزی در کوره های قوس الکتریکی و بازیابی پوسته های اکسیدی در فرایند تولید فولاد مذاب و … تشکر و قدردانی کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا