پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

کمک ۱۹میلیارد تومانی ، ارمغان حامیان برای ایتام ومحسنین اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با ارائه گزارشی به تشریح کمک‌های حامیان طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» در ۹ ماهه سال جاری پرداخت.

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان؛ حمیدرضا شیران، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه حامیان طرح «اکرام ایتام» ۱۳میلیارد و ۷۲۹میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند، گفت: ۳۶هزار ۴۱۶ حامی طرح اکرام همواره با کمک‌های معنوی، نقدی و غیر نقدی خود برای رفع مشکلات و نیازهای اصلی ایتام تحت حمایت تلاش می‌کنند.

شیران با اشاره به اینکه امداد استان اصفهان حمایت شش هزار و ۷۱۳یتیم را بر عهده دارد عنوان کرد: امداد به‌تنهایی قادر به تأمین همه نیازهای محرومان و رفع مشکلات آن‌ها نیست و حامیان با کمک‌های خود در قالب طرح اکرام و ایتام نقش بسزایی در ساختن آتیه‌ای روشن و درخشان کودکان دارند.

وی بابیان اینکه ۵میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی نیز در قالب طرح «محسنین» به فرزندان خانوار تحت حمایت این استان کمک شده ، افزود: طرح «محسنین» یکی از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برای یاری‌رسانی و دستگیری از مددجویانی است که به دلیل ازکارافتادگی، کهولت سن و بیماری سرپرست خانوار ، تحت حمایت این نهاد قرارگرفته‌اند.

شیران با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲۳هزار و ۷۳۸حامی در قالب طرح «محسنین» فعالیت می‌کنند، افزود: بیش از نه هزار مددجو مشمول طرح محسنین هستند و با کمک خیران و نیکوکاران بخشی از مشکلات آنها بر طرف می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا