عناوین اخبار

گلکسی اس ۹‌ در کنگره موبایل بارسلونا رونمایی می‌شود

دی جی کُه، مدیر سامسونگ موبایل تأیید کرد که کمپانی‌ کره‌ای نسل جدید گوشی‌ هوشمند پرچم‌دارش یا همان گلکسی اس ۹ را در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا رونمایی خواهد کرد. کُه در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ در CES 2018 اعلام کرد که گلکسی اس ۹ در MWC 2018 رونمایی خواهد شد.

پیش از آغاز برگزاری CES 2018 شماری از شایعات نشان از این داشتند که این کمپانی نسل جدید گوشی‌ هوشمند خود را در جریان CES 2018‌ رونمایی خواهد کرد؛ ولی چنین نشد و دی جی کُه، مدیرعامل سامسونگ اعلام کرد که قرار است سامسونگ گوشی‌ هوشمندش را در بارسلونا رونمایی کند. سامسونگ پس از رونمایی گلکسی اس ۹ در بارسلونا، فروش این گوشی را یک ماه بعد و در ماه مارس آغاز خواهد کرد.

کُه همچنین به این نکته اشاره کرد که در نظر دار اولین گوشی هوشمند تا شدنی خود را سال آینده‌ی میلادی راهی بازار کند. مدیر سامسونگ اعلام کرده که UX بزرگ‌ترین چالش برای سامسونگ به منظور تجاری‌سازی گوشی‌ هوشمند تاشو است. این کمپانی سال گذشته نیز اعلام کرده بود که امسال نسل جدید گوشی‌ هوشمندش را راهی بازار خواهد کرد.

سامسونگ در نظر دارد تولید گوشی‌ هوشمند تاشدنی خود را اواخر سال جاری میلادی آغاز و این گوشی را از سال آینده راهی بازار کند. سامسونگ همچنین در نظر دارد نسخه‌ی جدید دستیار صوتی هوشمندش یا همان بیکسبی ۲.۰ را امسال منتشر کند. ضمنا بنابر هدف‌گذاری سامسونگ، این کمپانی در نظر دارد تا سال ۲۰۲۰، بیکسبی را در تمام محصولات سامسونگ پشتیبانی کند. یکی از آخرین اطلاعات ارائه‎شده در مورد گلکسی اس ۹، نشان از این دارد که این محصول اولین گوشی‌ هوشمند با بهره‌گیری از حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی خواهد بود.

م:زومیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا