پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

تقدیر اسقف اعظم ارامنه جنوب کشور از اقتدار ناجا در تامین امنیت مردم

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، “سیپان کاشجیان” اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب کشور در دیدار فرمانده انتظامی استان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نیروی انتظامی برای تامین امنیت مراسم و جشن های سال نو میلادی در اصفهان گفت: پلیس ایران در حوادث اخیر در نهایت اقتدار و خویشتنداری توانست آرامش را به کشور بازگرداند که جا دارد تا از همه نیروهای پلیس تقدیر و تشکر کنم.
وی افزود: باور قلبی ما این است که آشوب های اخیر از خارج کشور زیبای ما سازمان دهی شده و صف مردم عادی با آشوبگران جداست چرا که هیچ ایرانی با آشوب و نا امن کردن جامعه موافق نیست.
اسقف اعظم ارامنه جنوب کشور در ادامه از حضور کارشناسان پلیس اصفهان در مدارس ارامنه به منظور آشنا کردن دانش آموزان با آسیب های اجتماعی پیش روی آنان تقدیر کرد و خواستار ادامه حضور این کارشناسان شد.
وی خاطر نشان کرد: در سال میلادی گذشته مسئولان کلیسای وانک همکاری خوبی با پلیس استان اصفهان داشتند که ما از این نوع تبادل افکار و همیاری با نیروی انتظامی خرسندیم .
در این دیدار “ژرژیک آبرامیان” نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی نیز از زحمات نیروی انتظامی به خصوص در برقراری مطلوب امنیت در شب های کریسمس از پلیس اصفهان تقدیر و تشکر کرد.
وی با بیان اینکه اصفهان نماد همزیستی مسالمت آمیز ادیان توحیدی در ایران است، گفت: از نیروی انتظامی استان اصفهان که با تدابیر هوشمندانه خود امنیت خوبی را برای گردشگرانی که از نقاط جهان به این مکان می آیند،برقرار می کند سپاسگزاری می کنم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز با بیان اینکه ما مسلمانان به مذاهب و پیامبران اولوالعزم احترام ویژه ای قائل هستیم، افزود: موفقیت نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه مرهون همکاری اقشار مختلف مردم و این گونه تعامل ها است.
سردار” معصوم بیگی” اظهار داشت: ما مسلمانان در کنار شما ارامنه اصفهان زندگی مسالمت آمیزی داریم و همواره برای برقراری امنیت همه شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
این مقام ارشد انتظامی استان از آمادگی برای اعزام کارشناسان آموزش همگانی پلیس در مدارس ارامنه با هدف آشنایی دانش آموزان ارامنه با آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: موضوع تهدیدها در فضای مجازی از اولویت های برنامه های پلیس در پیشگیری از وقوع جرایم در بین دانش آموزان مدارس است که برنامه های خوبی نیز در این خصوص تا کنون به اجرا گذاشته شده و همچنان ادامه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان اینکه این گونه دیدارها فرصتی برای استحکام بخشیدن روابط بین پلیس و اقلیت های دینی است ، خاطر نشان کرد: پلیس اصفهان با تمام ظرفیت و توان خود برای ایجاد آرامش اهالی منطقه جلفای اصفهان آماده دریافت اخبار و اطلاعات امنیتی است و قطعاً در سال جدید میلادی با رویکرد کاهش مشکلات اجتماعی و برقراری نظم و امنیت مطلوب برای شهروندان شهر گنبدهای فیروزه ای گام بر می دارد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا