پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

نیازسنجی آموزشی دوره های مورد نیاز کارکنان وظیفه نیروهای مسلح شهرستان اصفهان در سال ۹۷

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، احمدرضا منتظری رییس مرکز شهید رجایی اصفهان در تکمیل این خبر گفت: در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نشستی  با فرماندهان مرکز آموزش علمی و تخصصی شهید بهشتی ناجا صورت پذسرفت.

منتظری کمک به تأمین تجهیزات و اجرای دوره های آموزشی و پروژه های پژوهشی در امر مهارت آموزی سربازان وظیفه، ارتقاء، بهره وری دوره خدمت ، استفاده از ظرفیتهای نیرو های مسلح ، استفاده بهینه از اوقات فراغت آنان و فراهم کردن فرصت های شغلی از طریق آموزش در محیط کار واقعی را از اهداف این نشست بیان نمود.

احمدرضا منتظری، ارائه آموزشهای مهارت محور به سربازان وظیفه را گامی مؤثر برای ایجاد زمینه های کسب و کار عنوان کرد و افزود: به منظور توانمند سازی سربازان در دوره خدمت و کسب شرایط اشتغال و کاهش دغدغه آنان برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی ، آموزشهای مهارتی با همکاری فرماندهان پادگانهای شهرستان اصفهان به صورت گسترده در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان نمود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت تولید، اشتغال و ارتقاء فرهنگ کار و مهارت آموزی،  از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار و ۴۶۰ نفر ساعت آموزش مهارتی برای ۱۰۸۹ نفر دوره از سربازان وظیفه اجرا شده است.

در پایان نشست مقرر گردید در جهت هر چه بهتر اجرا شدن تفاهم نامه مذکور در زمینه های مشاوره آموزشی و هدایت شغلی ، نیازسنجی آموزشی ، معرفی سربازان وظیفه ، تأمین فضای مناسب آموزشی،تأمین ملزومات ایمنی و بهداشت ، مواد مصرفی و تجهیزات مورد نیاز دوره های آموزشی همکاری و مساعدت های لازم با کارشناسان مرکز صورت پذیرد.

در پایان فرماندهان مرکز آموزش علمی و تخصصی شهید بهشتی ناجا از کارگاههای آموزش بخش دولتی، غیر دولتی و مشارکتی بازدید کردند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا